توپ طلا باید به یک بازیکن اسپانیایی داده شود

 رئیس ۷۶ ساله فیفا در مصاحبه با نشریه مارکا، بدون پرده پوشی فاش کرد که دوست دارد توپ طلای امسال بهترین بازیکن دنیا به یکی از ستاره های لافوریا روخا برسد.

” من به بازیکنان اسپانیایی علاقه زیادی دارم. فکر می کنم بعد از قهرمانی اسپانیا در رقابت های امسال یورو، یکی از بازیکنان این تیم باید صاحب توپ طلا شود. هرچند نظر من هیچ تاثیری ندارد.”

بلاتر همچنین از ستاره هایی مانند ایکر کاسیاس و ژاوی ارناندز یاد کرد و گفت:” کاسیاس و ژاوی ارزش سختکوشی را نشان داده اند. آنها ثابت کردند با تلاش زیاد می توان به چه موفقیت هایی دست پیدا کرد.

آنها همچنین بازتابی از سیستم جوانان فوق العاده فوتبال اسپانیا هستند؛ سیستمی که فوتبال این کشور را متحد کرد. کاسیاس و ژاوی در زمین و خارج زمین بازیکنانی حرفه ای هستند. اسپانیا با این بازیکنان می تواند بهترین تیم ملی تاریخ باشد.

البته مقایسه تیم هایی از دو نسل متفاوت بسیار دشوار است. برزیل ۱۹۷۰ نیز تیمی فوق العاده و هجومی بود.تیم فعلی اسپانیا نمونه ای عالی از توتال فوتبال است. آنها فوتبالی جذاب و پاک بازی می کنند.”

بلاتر همچنین در مورد روند آماده سازی برزیل برای جام جهانی ۲۰۲۴ گفت:” در برزیل همه چیز خوب پیش می رود. من گزارش هایی که در مورد روند آماده سازی تهیه شده، دیده ام. هیچ جای نگرانی وجود ندارد. تیم سازماندهی مسابقات کارشان را به خوبی انجام می دهند.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.