تیبای فول‌آپشن تولید شد

تیبا EX (فول آپشن) بصورت آزمایشی در شرکت تولید خودرو سایپا کاشان با همکاری شرکتهای سایپا، مرکز تحقیقات و سازه گسترتولید شد.

به گزارش ایسنا، محمد آزادی – رئیس اداره مهندسی مونتاژ سایپاکاشان، ضمن اعلام خبر بالا افزود: با اجرای این طرح آزمایشی و با تولید خودرو تیبا تیپ EX ، گام بلند دیگری در مسیر متنوع شدن تیپ های مختلف تیبا برداشته شد.

وی مزیت های این تیپ نسبت به مدل SX را در حوزه تزئینات داخلی و بیرونی و در راستای ایجاد رفاه مناسب برای راننده و سرنشینان و نیز زیبایی بیشتر این خودرو دانست و تصریح کرد: برقی شدن آیینه‌های جانبی و شیشه بالابرهای عقب و آلومینیومی شدن رینگ های تایر که تأثیر بسزایی در جذابیت ظاهری خودرو دارد، می‌تواند موجب رضایتمندی بیشتر مشتریان شود.

اوکراین مقصد جدید محصولات صادراتی سایپا

نخستین محموله خودرو تیبا به بازار کشور اوکراین صادر شد.طبق اعلام سایپا، با وجود تولید خودرو توسط شرکت‌های خودروساز مطرحی همچون شورولت، لادا و کیا در اوکراین و همچنین ورود خودروهای دست دوم، شرکت سایپا توانست به بازار این کشور راه پیدا کند.

بر این اساس سایپا ایجاد شبکه گسترده و کارآمد فروش و خدمات پس از فروش و در دسترس قرار دادن خدمات و قطعات یدکی با قیمت رقابتی در کشور اوکراین را در دستور کار قرار داده است.

سایپا فعالیت خود را در اوکراین با افتتاح چهار نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در چهار شهر بزرگ این کشور آغاز کرده و به موازات افزایش فروش محصولات، این شبکه را نیز در سراسر اوکراین گسترش خواهد داد.

اوکراین پس از افغانستان دومین کشوری است که امسال پذیرای محصولات سایپا شده است. پیش از این محصولات سایپا به کشورهای سوریه، عراق، الجزایر، مصر، لیبی، سودان، غنا، نیجریه، کامرون، سنگال، ونزوئلا، آذربایجان و ارمنستان صادر شده است.
 


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.