تیم ملی ایران فینالیست شد

جام جم آنلاین: تیم ملی سپک تاکرای مردان ایران با برتری برابر آلمان راهی دیدار فینال قهرمانی جهان در قسمت (دبل – دونفره) شد.

تیم ملی سپک تاکرای کشورمان که در این رقابت‌ها درخشش خیره کننده‌ای داشت، موفق شد در مرحله نیمه نهایی مسابقات که در تایلند در حال برگزاری است، برتری خود را بر این حریف اروپایی دیکته کند و با حساب ۳ بر صفر پیروز شود تا جواز حضور در بازی پایانی را به دست آورد.

در این بازی حساس، ملی پوشان ایران با امتیازهای ۶ – ۱۵، ۷ – ۱۵ و ۱۰ – ۱۵ برابر آلمان به پیروزی دست یافتند تا به فینال “سید دو” جهان راه یابند. از سویی دیگر، تیم ملی برزیل در مرحله نیمه نهایی با نتیجه یک بر ۳ استرالیا را شکست داد تا حریف تیم ملی کشورمان در بازی پایانی شود.

به این ترتیب فردا چهارشنبه ایران و برزیل برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم می‌روند تا برنده این بازی سرنوشت ساز بلیت حضور در سید یک جهان را دریافت کند.

تیم ایران در رقابت‌های جهانی تایلند با برتری مقابل استرالیا، بنگلادش، فرانسه، ماکائو و آلمان به فینال رفت تا فردا با برزیل جدالی مهیج داشته باشد. تیم فاتح فینال، قهرمان سید دو جهان خواهد شد.

رقابت‌های سید یک جهانی سال آینده با حضور تیم‌های درجه اول جهان از جمله قهرمان سید دو دنیا (ایران یا برزیل) برگزار خواهد شد. (مهر)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.