تیم ملی زیر ۲۲ سال وارد قطر شد

۲۹م اسفند ،

به گزارش ورزش سه ، علیرضا منصوریان در گفتگو با سایت فدراسیون در این خصوص گفت: تیم ملی زیر ۲۲ سال ۲۹ اسفند و ساعت ۱۴ وارد دوحه شد و در هتل ویندهام گراند ریجنسی مستقر شد و پس از صرف ناهار و استراحتی کوتاه، اولین تمرین خود را در راس ساعت ۱۹ در محل کمپ تیم های ملی قطر برگزار کرد. البته تیم های ایران، ترکیه و مراکش در همین هتل مستقر می باشند.

سرمربی تیم ملی در ادامه افزود: جلسه هماهنگی دیدارها دیروز صبح و ساعت ۱۰:۳۰ صبح برگزار شد که نمایندگان تیم های ایران، قطر، مراکش و ترکیه در آن حضور داشتند و کنفرانس مطبوعاتی تیم ها هم ساعت ۱۳ برگزار شد که از ایران من و محسن مسلمان به عنوان کاپیتان تیم ملی در آن حضور داشتیم.

منصوریان در خصوص بازی امروزشان مقابل مراکش گفت: بازی سختی مقابل نماینده آفریقا داریم، اما برای این دیدار آماده شده ایم و از مردم عزیزی که در قطر حضور دارند درخواست می کنم که برای دیدن بازی ملی پوشان به استادیوم بیایند و آن ها را تشویق کنند.

منصوریان در پایان در خصوص مراسم تحویل سال در قطر گفت: این مراسم برای ما و بازیکنان حال و هوای خاصی داشت و برای این بازیکنان جوان و به رسم همه مردم عزیزمان در ایران، سفره هفت سین گذاشتیم و همه با هم دعای تحویل سال را قرائت کردیم و پس از برگزاری مراسم و صرف چای و شیرینی در داخل هتل، ملی پوشان به اتاقهای خود رفتند. البته جا دارد حلول سال نو را به همه مردم عزیزم تبریک بگویم و از خداوند بزرگ برای همه آنها آرزوی سالی خوش و همراه با سلامتی و موفقیت را مسئلت دارم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.