تیم ملی کاراته پتانسیل بالایی دارد، باید تامین مالی شویم

، گفت: تیم ملی کاراته ناشنوایان جهت حضور در مسابقات هنرهای رزمی ونزوئلا آماده می شوند از این رو اردوهای منظم و مستمری را پیش از ماه مبارک رمضان برپا کردیم و با توجه به اینکه فدراسیون در ماه مبارک نیز برای کاراته کاران ناشنوا برنامه برپایی اردو در نظر داشت اما مسئولان انجمن تصمیم گرفتند که در این ماه ورزشکاران کاراته کار به مسائل شرعی خود رسیدگی کنند از این رو اردوی ماه مبارک رمضان را لغو کردیم.

وی تصریح کرد: کاراته کاران پس از ماه مبارک رمضان از نیمه اول شهریورماه سال جاری دوباره به مدت یک هفته در فدراسیون ناشنوا تمرینات آمادگی خود را آغاز می کنند و تا هنگام اعزام به مسابقات جهانی در اردوی آمادگی به سر می برند.

نگینی تصریح کرد: فدراسیون ناشنوا با کمبود بودجه مواجه است و اگر منابع مالی تامین نشود اعزام تیم ملی کاراته به مسابقات جهانی هنرهای رزمی ونزوئلا با مشکل مواجه می شود و امیدواریم که اعزام کاراته کاران با کمترین حاشیه و مشکلی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی کاراته ناشنوایان در ۶ وزن راهی مسابقات می شود که در ۵ وزن رسمی و یک وزن به صورت آزاد کاراته کاران فعال و حرفه ای در اختیار داریم و تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا در اوزان مسابقات جهانی برترین نفرات را انتخاب کنیم.

وی افزود: تیم ملی کاراته بانوان به مسابقات جهانی ونزوئلا اعزام نمی شوند و به طور حتم با برنامه هایی که در نظر داریم شرایط و زمینه اعزام بانوان به مسابقات آتی برون مرزی را فراهم می کنیم تا بانوان نیز تجربه مسابقات برون مرزی را کسب کنند.

نگینی خاطرنشان کرد: در مسابقات جهانی ونزوئلا در بخش انفرادی در کسب مقام و مدال شانس بیشتری به نسبت تیمی داریم و امیدواریم که مسابقات جهانی هنرهای رزمی ونزوئلا دستاوردهای مهمی را برای تیم ملی کاراته ناشنوایان در برداشته باشد.

وی تصریح کرد: تیم ملی کاراته نفرات حرفه ای و با تجربه ای را در اختیار دارد و خوشبختانه کاراته کاران از لحاظ فنی در شرایط مطلوب و ایده آلی قرار دارند و به عنوان مسئول انجمن کاراته ناشنوایان پتانسیل تیم ملی کاراته را مناسب ارزیابی می کنم و معتقد هستم که در صورت تامین منابع مالی و بودجه کافی برای اعزام کاراته کاران به مسابقات هنرهای رزمی می توان امیدوار به کسب مدال و مقام از سوی تیم ملی کاراته ناشنوایان بود.

رئیس انجمن خاطرنشان کرد: اعزام کاروان تیم ملی کاراته به این مسابقات برای فدراسیون ناشنوا بسیار پرهزینه است و با توجه به اعزام تعداد نفرات اعزامی تیم ملی کاراته، فدراسیون ناشنوا پیوند اعضا و بیماران خاص باید مبلغ ۴۰ میلیون تومان پرداخت کند که امیدواریم مشکلی در این خصوص رخ ندهد.

نگینی افزود: البته پیش از فدراسیون خواهان اعزام ۶ ورزشکار به مسابقات جهانی ونزوئلا بود که پس از پیگیری هایی که انجام دادیم به احتمال فراوان تیم ملی کاراته با ۸ ورزشکار راهی مسابقات هنرهای رزمی می شوند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.