تکذیب انتخاب گزینه نهایی ائتلاف ۵ گانه

۰۷اردیبهشت،

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری انتخاب محمدرضا باهنر به عنوان نامزد نهایی ائتلاف پنج گانه اصولگرایان را شایعه خواند و گفت: توافقات خوبی بین اعضای پنچ گانه حاصل شده است.

به گزارش ، محسن کوهکن عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌وگو با  تسنیم، دربارهٔ انتشار یافتن خبرهای مبنی بر انتخاب محمدرضا باهنر به عنوان نامزد نهایی ائتلاف پنج گانه اصولگرایان، ضمن رد این خبر، آن را شایعه توصیف کرد و با بیان اینکه این ۵ نفر با همراهی و همکاری هم و با محوریت جامعتین کار را جلو می برند، گفت: اعضای ائتلاف فعلا در سفرهایی که انجام می دهند خود را به مردم معرفی و به تشریح دیدگاه ها و برنامه های خود می پردازند.

وی افزود: صداوسیما نمی‌تواند تا زمان رسمی تبلیغات برنامه های نامزدهای انتخابات ریاست را پوشش خبری دهد، اما دوستان ما در حال سفر و تشریح برنامه‌های خود می باشند و محمدرضا باهنر هم مستثنی از نامزدهای دیگر نیست و تاکنون دیدارها و سفرهایی را انجام داده است.

دبیر کل جامعه اسلامی نمایندگان ادوار مجلس در ادامه با بیان اینکه نمایندگان فعلی و ادوار مجلس ارتباط خوبی با باهنر دارند، اظهارداشت: نمایندگان به توانایی و مدیریت باهنر در مجلس اعتقاد دارند،حتی بنده بعنوان دبیر جامعه نمایندگان ادوار شاهد این موضوع هستم.

کوهکن دربارهٔ خروجی ائتلاف پنج‌گانه اصولگرایان و اینکه این گزینه چه زمانی اعلام خواهد شد، افزود: توافق خوبی بین اعضای پنچ گانه حاصل شده است و بنا بر این است تا قبل از ثبت نام و براساس نظرسنجی‌ها تصمیم نهایی اعلام شود. البته بعضی می گویند گزینه واحد نه؛ اما باید به نظر واحد دست یابیم.

وی تصریح کرد: براساس اطلاعاتی که به دست آورده‌ام، بعضی از اشخاص حقیقی و حقوقی از اعضای پنج‌گانه اصولگرایان خواسته‌اند که در تصمیم خود تجدیدنظر کنند و فعلا معلوم نیست که این اشخاص چه تصمیمی خواهند گرفت. باید منتظر جلسات مشترک آنها بود و به احتمال بسیار این هفته تشکیل جلسه خواهند داد.

رئیس ستاد انتخابات محمدرضا باهنر در خصوص اینکه آیا در این صورت همه اعضای ائتلاف پنج گانه هم مانند اعضای ائتلاف پیشرفت در انتخابات ثبت نام می‌کنند،گفت: تصمیمی دراین‌باره گرفته نشده و آقایان کماکان به عهد و پیمانی که بسته‌اند؛ پایبندند. اما از خارج فشارها و درخواست‌هایی مبنی بر تجدیدنظر اعضا صورت می‌گیرد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.