تکرار ادعاهای امارات درباره جزایر ایرانی

وزیر امور خارجه امارات متحده عربی این بار از تریبون مجمع عمومی سازمان ملل متحد ادعاهای بی اساس درباره جزایر سه گانه جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس را تکرار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ” گلف نیوز” ، “عبدالله بن زاید آل نهیان” وزیر امور خارجه امارات متحده عربی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ادعاهای همیشگی درباره جزایر سه گانه ایرانی خلیج فارس را تکرار کرد و مدعی مالکیت کشورش شد.

وی با تکرار ادعای بی اساس مبنی بر اشغال این سه جزیره توسط ایران بار دیگر در اقدامی تحریک آمیز از کشورهای مختلف جهان خواست تا ایران را به طرح این مسئله در دادگاه لاهه تشویق کنند .

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران بارها تاکید کرده است این جزایر ایرانی هستند و بر سر مالکیت آن با کسی مذاکره نخواهد کرد.
 


Tabnak.IR | تابناک

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. doost:

    خطاب به این عرب گلابی باید بگویم ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست. جناب آغای شکم بشکه ای بدان که اولا مرز بادیه ی تو تا درب اتاق خوابت بیشتر نیست و حواست باشد که نچایی و اندازه دهان گشادت زر بزن. ثانیا دشمن خلیج فارس جز اعراب تکفیری و آل سعود نیستند که البته اینها هم همگی ازنطفه آل صهیون بوجود آمده اند. ثالثا سرزمین های حاشیه جنوب خلیج همیشه فارس جزئی از خاک کشور مقتدر ایران بوده و ان شاء الله بزودی با همت همین بچه شیعه ها از اشغال شما جماعت شکم پرست و شهوت ران خارج می شود. رابعا تنها حزب الله عزیز و قدرتمند برای نابود کردن هیکل های بد ترکیب شما نامردان نجس کافیست و اگر لازم شد مابقی نسل شما کفار به ظاهر مسلمان را خودمان ریشه کن می کنیم. ودر آخرهم بدان که اگربنا بود ایران در امور شهرک هایی! مثل امارات قطر و بحرین و بقیه تون دخالت کنه که شما ترسوهای نامرد … نداشتید زر زر کنین. شما نامردای وحشی فقط می تونید زن ها و کودکان بی گناه رو بکشید و جنگ تون جنگ نامردیه. مرد باشید و مردانه به میدان بیایین تا ببینید شیعه های امیرالمومنین علی علیه السلام چطور نسل تکفیری ها وسعودی های نجس و وحشی و خائن و رذل و حروم زاده رو ریشه کن می کنن

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.