تکریم ارباب رجوع، در صدر اولویت‌های سازه پایدار قرن

۱۹ام بهمن ،

کد خبر: ۶۰۲۷ تاریخ انتشار یافتن: شنبه ۲۱ بهمن۸:۱۹ صبح ذخیره ارسال به دوست نسخه چاپی

ستاد ارتباط مردمی گروه عمران و مسکن سازه پایدار قرن با شعار «تکریم ارباب رجوع»، آماده پاسخگویی به پرسش‌های مطرح‌شده از سوی کارکنان و هموطنان بوده و حل مشکلات آنان را وظیفه و اولین اولویت خود می‌داند.

به گزارش نوساز،در راستای تحقق شعار «تکریم ارباب رجوع»، واحدهای ارتباط مردمی سازه پایدار قرن با استفاده از نیروهای مجرب و کاردان، سعی در پاسخگویی به پرسش‌های هموطنان و حل مشکلات آنان دارد. اعضای این ستاد تلاش دارند با برخورداری از سعه صدر و امکاناتی از قبیل تلفن، شبکه واگو، کال سنتر، ایمیل، پیام کوتاه و راه‌های دیگر ارتباطی، پرسش‌ها را به خوبی شنیده و پاسخ مناسبی برای آن بیابند.
این گزارش می‌افزاید: در ادامه فعالیت این بخش و مقارن شدن با زمان مرحله چهاردهم واگذاری واحدهای مسکونی، این ستاد با بهره‌برداری از راه‌های ارتباطی ذکرشده به پاسخگویی مراجعان پرداخته و اطلاعات پروژه‌ها و روش‌های ثبت‌نام را در اختیار آنان گذاشت و این قضیه همچنان ادامه دارد. در ادامه این گزارش آمده: آمارهای موجود از مراجعات و پی‌گیری‌های صورت‌گرفته از فعالیت یک‌ماهه این ستاد عبارتند از: ۲۰۰ مراجعه حضوری، ۴۰۰ مراجعه تلفنی، ۱۲۵۰ ایمیل، ۱۲۰هزار تماس با شبکه واگو به شماره تلفن ۶۴۰۶۷ و ۴۰هزار تماس با کال سنتر به شماره تلفن ۲۶۴۰۴۶۲۶ که همگی شاهد این مدعا بوده و خبر از تلاشی صادقانه را به ارمغان آورده و به اثبات می‌رساند که «تکریم ارباب رجوع» مورد احترام گروه بوده و هست.
همچنین در راستای حل مشکلات مطرح شده، مکاتباتی از طریق فرم‌های طراحی‌شده برای این منظور، با بخش‌های مختلف بنیاد تعاون از جمله روابط عمومی، بازرسی و دیگر واحدها صورت می‌گیرد.

منبع: نوساز


برچسب هابرچسب ها: شرکت سازه پایدار قرن



آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.