تکفیری‌ها دست پرورده استکبارند

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

آیت الله نوری همدانی با اشاره به این که تکفیری‌ها توسط استکبار جهانی برای از بین بردن اتحاد مسلمین ایجاد شده اند، گفت: همه مسلمین وظیفه دارند که با اتحاد و انسجام، در برابر تکفیری‌ها بایستند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، “آیت الله نوری همدانی” پیش از ظهر امروز، در پایان درس خارج فقه خود، در مسجد اعظم قم، با اشاره به ماهیت اصلی تکفیری‌ها، تاکید کرد: تکفیری‌ها توسط استکبار جهانی برای از بین بردن اتحاد مسلمین ایجاد شده‌اند.

این مرجع تقلید، جنایات تکفیری‌ها را بسیار فجیع خواند و افزود: جنایتکاران تکفیری، بعد از کشتن انسان‌های بی گناه، قلب آنان را شکفته و با خود می‌برند.
 
معظم له با تاکید بر ضرورت وحدت مسلمانان، تصریح کرد: همه مسلمین وظیفه دارند که با اتحاد و انسجام، در برابر تکفیری‌ها بایستند.
 
این مرجع تقلید در ادامه با اشاره به سکوت ۲۵ساله امیرالمومنین (ع)، گفت: امام علی (ع) برای حفظ و دفاع از کیان دین اسلام،  سکوت کردند و حتی در برخی مواقع نیز به خلیفه وقت هم مشورت می‌دادند .
 
معظم‌له خاطرنشان کرد: امیرالمومنین(ع) در مشورت به یکی از خلفا فرمودند “پیشرفت اسلام تاکنون به زیادی لشکریان نبوده، دین پروردگار قدرت اصلی خود را از خدا می‌گیرد و تا بحال هم پیشرفت‌های فراوانی داشته‌ایم و به وعده الهی دلگرم هستیم”.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.