تکمیل ایستگاه های خط ۵ بی آر تی در منطقه ۴

شهردار منطقه ۴ گفت: عملیات احداث ۵ ایستگاه خط ۵ بی‌آر تی در بزرگراه رسالت رو به پایان است.

  به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، حسن کریمیان از تکمیل ایستگاه های خط ۵ بی آر تی خبر داد و افزود: عملیات احداث ۵ ایستگاه، خط ۵ بی آر تی در بزرگراه رسالت رو به پایان است و پیش بینی می شود این خط تا قبل از بازگشایی مدارس به بهره برداری برسد.

شهردار منطقه ۴ با اشاره به سایر اقدامات حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه برای روان سازی ترافیک و ارتقاء ایمنی عابران پیاده در بزرگراه رسالت ادامه داد: ضمن بهسازی پیاده روهای بزرگراه رسالت حد فاصل خیابان آیت تا پل سیدخندان، ۳ دستگاه پل عابر موجود در این بزرگراه مکانیزه شده اند.

در ادامه حسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه ۴تصریح کرد: عملیات نصب شصت و هشتمین پل هوایی عابر پیاده در بزرگراه دماوند، در دستور کار قرار گرفت و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

حسینی نژاد بیان کرد: پل هوایی مذکور به طول ۵۰ متر می باشد و عملیات نصب پوشش کامل و روشنایی پل متعاقباً انجام خواهد شد.

عبدالکریم شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴ در ادامه با اشاره به پیشرفت فیزیکی یکی از بزرگترین پل های عابر پیاده کلانشهر تهران در میدان رسالت اضافه کرد: در حال حاضر عملیات احداث این پل ۳۰۰ متری که بزرگترین پل عابر مکانیزه کلانشهر تهران است، با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اقدام است.

وی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این پل تا قبل از بازگشایی مدارس، ضمن کانالیزه کردن مسیر تردد عابران و جلوگیری از ورود به رینگ میدان، مشکلات ترافیکی بزرگراه رسالت کاهش خواهد یافت./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.