تکواندوکاران دانشجوی ایران قهرمان جهان شدند

بالاتر از کره جنوبی و ترکیه

آخرین روز از رقابتهای تکواندوی قهرمانی دانشجویان جهان با کسب یک مدال برنز و احراز عنوان قهرمانی بخش مبارزه مردان این مسابقات برای دانشجویان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در این رقابتها صبح امروز مهران عسگری مقابل نماینده گان کشورهای چین تایپه و قزاقستان به پیروزی رسید و در نیمه نهایی مقابل تکواندو کار کشور میزبان با نتیجه ۶ بر ۸ شکست خورد و ششمین مدال کاروان دانشجویان ایرانی را کسب کرد. در این وزن تکواندو کارهای کشورهای کره و ترکیه به ترتیب اول و دوم شدند

در وزن سوم سعید امیری در پازی نخست مقابل حریف ژاپنی پیروز شد و در بازی دوم مقابل نماینده کشور کره شکست خورد و از دور رقابتها حذف شد.

پیش از این هم تیم تکواندو کشورمان توسط میثم باقری در وزن ۱ ، عباس شیخی در وزن ۴ ، جلال خدامی وزن ۸ صاحب مدال طلا و فرزاد عبدالهی در وزن ۵ و بهزاد ایلخانی در وزن ۶ به مدال برنز و ۴ مدال نقره انفرادی و تیمی برای پومسه کاران کشورمان به دست آمده بود.

تیم ملی تکواندو دانشجویان کشورمان در بخش مبارزه مردان با کسب ۶ مدال (۳ طلا و ۳ برنز) به عنوان قهرمانی این رقابتها رسید. تیم کشور کره جنوبی با کسب ۵ مدال (۲ طلا ، ۲ نقره ، ا برنز) دوم شد و تیم کشور ترکیه با کسب ۴ مدال (۲ طلا ، ۲ برنز) شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.