تیتو ویلانووا از هدایت بارسلونا کناره‌گیری کرد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – مدیرعامل باشگاه بارسلونا رسما خبر استعفا تیتو ویلانووا را تایید کرد و بیماری او را مهم ترین سبب این تصمیم دانست.

به گزارش ممتاز؛ تیتو ویلانووا سرمربی ۴۴ ساله بارسلونا رسما از هدایت این تیم استعفا کرد. این خبر در حالی اعلام شد که در چند روز قبل خبر عود کردند بیماری او دوباره بر سر زبان‌ها افتاده بود.

سندرو روسل مدیر عامل و آندونی زوبیزارتا مدیر فنی باشگاه بارسلونا روز جمعه با برگزاری یک نشست خبری اضطراری در ورزشگاه نیوکمپ خبر کناره گیری ویلانووا را تایید کردند و با توجه مراحل درمانی پیش رو او، ادامه کار را برای این مربی غیرممکن دانستند.

روسل در این نشست خبری گفت: «می خواهم خبری را به شما بگویم که هیچ زمان علاقه ای به اعلام آن نداشتم. بعد از بررسی تست های پزشکی تیتو، مشخص شد که روند درمانی بیماری او به گونه ای است که این مربی از حالا به بعد قادر به هدایت بارسلونا نخواهد بود.»

مدیرعامل باشگاه بارسلونا همچنین در پایان اعلام کرد که  تا چند روز آینده سرمربی تازه این تیم معرفی خواهد شد.

در این نشست خبری تمام اعضای تیم فوتبال بارسلونا از جمله لیونل مسی حضور داشتند و از نزدیک شاهد اعلام این خبر غیرمنتظره بودند.

آبی و اناری پوشان تحت هدایت تیتو ویلانووا ۳۲ بازی از ۳۸ بازی خود را در فصل ۱۳-۲۰۱۲ لالیگا با پیروزی پشت سر گذاشتند و در نهایت با کسب ۱۰۰ امتیاز جام قهرمانی را بالای سر بردند. همچنین برای ششمین فصل متوالی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند که در نهایت با نتیجه دور از انتظار ۷ بر صفر مغلوب بایرن مونیخ شدند.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.