تیمی آماده را به سرمربی تحویل می‌دهم/ رویانیان با برنامه پیش می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن عاشوری در پایان تمرین امروز سه‌شنبه تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق گفت: فعلا تمرکز همه بازیکنان روی تمرینات بدنسازی است و مربی بدنساز کارش را انجام می‌دهد. درست است که سرمربی تیم هنوز انتخاب نشده اما برنامه‌های تمرینی را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: مشکل اصلی تیم این است که دنیزلی قرار بود به ایران بازگردد اما مشکلاتی داشت که مانع از حضورش در ایران شد. این روزها همه در حال کار کردن هستیم تا تیمی آماده را تحویل سرمربی جدید بدهیم. امروز موضوع مهم آمادگی بدنی بازیکنان است زیرا از نظر تاکتیکی آنها در لیگ و تیم ملی کنار هم بازی کرده و شناخت خوبی از هم دارند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شایعه حضور افشین پیروانی در تیم پرسپولیس تصریح کرد: در مورد بودن یا نبودن من در تیم یا انتخاب مربی دیگر از باشگاه سئوال کنید زیرا باید مسئولان باشگاه در این خصوص پاسخ دهند.

وی اضافه کرد: خوشحالم با کسی کار می‌کنم که طبق برنامه‌ریزی جلو می‌رود، چهار ماه پیش در نشستی برنامه‌ریزی رویانیان را دیدم و امروز همه کارها براساس برنامه پیش می‌رود. در کل امیدوارم تکلیف تیم با انتخاب سرمربی آن هرچه زودتر مشخص شود.

عاشوری در مورد برنامه‌ریزی لیگ اظهار داشت: نگرانی‌ام از فاصله اندک بازی‌هاست، زیرا پیش از دیدار با استقلال در هفته ششم، دو دیدار خارج از خانه داریم.

وی در خصوص احتمال برگزار نشدن جام حذفی افزود: بنده در این رابطه فکر نکرده و حواسم به آن نبوده است، زیرا آنهایی که مسئول هستند، در این خصوص به نتیجه‌ای رسیده‌اند که قصد عملی کردنش را دارند!

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در مورد نخستین مسابقه این تیم در لیگ برتر برابر صنعت نفت در آبادان گفت: بازی در آبادان شرایط سختی دارد اما برای موفقیت باید تلاش کنیم تا به اهداف‌مان دست یابیم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.