تیم بوکس جوانان ایران شهریور ماه عازم ترکیه می شود

به گزارش ایرنا، این مسابقه ها در روزهای ۱۳ تا ۱۹ شهریور ماه در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد و تیم بوکس جوانان ایران در راستای برنامه های آماده سازی خود در آن به روی رینگ می رود.

این مسابقه ها که در سال های گذشته در رده سنی بزرگسالان برگزار می شد، امسال برای نخستین بار در رده سنی جوانان انجام خواهد شد.

بنابر اعلام کادر فنی، این تیم با ترکیب کامل (۱۰ وزن) عازم ترکیه خواهد شد و چنانچه مسوولان فدراسیون بوکس موافقت کنند در برخی وزن ها نیز دو بوکسور اعزام می شوند.

به دلیل اینکه اعضای تیم بوکس جوانان ایران، محصل بوده و برای خروج از کشور نیاز به گواهی دارند، هنوز ترکیب این تیم برای اعزام به ترکیه اعلام نشده است.

‘اکبر احدی’ سرمربی تیم بوکس جوانان ایران در خصوص شرایط این تیم به ایرنا گفت: خوشبختانه ورزشکاران پیشرفت بسیار خوبی دارند و نسبت به سال های گذشته در شرایط بسیار بهتری قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: در روزهای نخست، از نحوه عملکرد نفرات ناامید شده بودم اما خوشبختانه هم اکنون آمادگی فنی و بدنی بوکسورهای جوان بسیار پیشرفت کرده است.

احدی گفت: باید تیم را ابتدا برای حضور در مسابقات جهانی تایلند و سپس آسیایی فیلیپین آماده کنیم.

وی به دیدار اعضای کادر فنی تیم جوانان با رییس فدراسیون بوکس اشاره کرد و گفت: در این دیدار احمد ناطق نوری اعلام کرد این تیم باید از هم اکنون آماده حضور در بازی های آسیایی ۲۰۲۴ اینچئون کره جنوبی شود.

ورزشی. ** ۳۷۸۳ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۴۶۶۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مهدي محمدي:

    برأی اعزام أین أفراد مسابقه کشوری در بیش هست یانه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.