تیم سایپای تهران قهرمان مسابقات فوتبال امیدهای ایران شد

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال امید خلخال دشت با کسب ۶ امتیاز از دو بازی مقابل تیم های فوتبال تربیت یزد و استقلال نوین ایلام در یک قدمی قهرمانی این مسابقات قرار گرفت که با شکست در مقابل تیم سایپای تهران از رسیدن به مقام قهرمانی مسابقات امیدهای کشور وراه یابی به مسابقات لیک برتر باز ماند.

مسابقه تیم های فوتبال امید خلخال دشت و سایپا عصر امروز در حالی برگزار شد که تیم خلخال از امتیاز میزبانی بهره برده و هزاران نفر از اهالی و مسوولان شهرستان در ورزشگاه حضور داشته و از نزدیک تیم خلخال دشت را تشویق می کردند.

دربازی امروز هردو تیم با ۶ امتیاز کسب کرده از دو بازی قبلی در میدان حاضرشدند با این تفاوت که تیم خلخال دشت به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به حریف شانس بیشتری برای قهرمانی داشته وحتی در صورت کسب نتیجه مساوی نیز دراین مسابقه به عنوان قهرمان مسابقات به لیگ برتر امیدهای کشور راه می یافت.

ولی همه پیش بینی ها مبنی بر قهرمانی مسجل تیم خلخال دشت در این دوره از مسابقات فوتبال امیدهای کشور اشتباه از آب درامده و این تیم فوتبال سایپا بود که با هوشیاری و بازی حرفه ای و استفاده از یک ضربه ایستگاهی در نیمه دوم بازی مسابقه را یک بر صفر به نفع خود به پایان رسانده و بازیکنان تیم خلخال دشت را ازراه رسیدن به قهرمانی باز داشتند .

پس از پایان بازی تماشاگران خشمگین خلخال دشت به حرکات غیر ورزشی دشت زده و با دادن شعارهایی علیه بازیکنان تیم خلخال دشت اقدام به مسدود کردن مسیرهای منتهی به ورزشگاه تختی خلخال کردند که این کار با مداخله مامورین پلیس و بدون هرگونه درگیری به پایان یافت.

مسابقات فوتبال امیدهای کشور به میزبانی خلخال با شرکت ۴ تیم ۳ روز پیش در ورزشگاه تختی خلخال آغاز شد و امروز پایان یافت.

۷۱۱۹/۵۳۰ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۸۱۰۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.