تیم ملی‌ فوتبال المپیک اسپانیا به مصاف ژاپن می‌ رود

تیم ملی‌ فوتبال المپیک اسپانیا در حالی‌ در این دیدار به میدان می‌ رود که ۱۲ سال از آخرین حضورش در بازی های المپیک می‌ گذرد .

اسپانیایی ها که یکی‌ از نامزد های کسب قهرمانی در این دوره از مسابقات هستند با تیمی سرشار از بازیکنان سرشناس بهترین باشگاه های لیگ اروپا به مصاف تیمی می‌ روند که تقریبا ناشناخته است اما به دلیل پیشرفت چشمگیرشان در سال های اخیر توانایی و قدرت را برای پیروزی در این دیدار دارد .

در این زمینه مربیان تیم فوتبال اسپانیا به بازیکنان هشدار دادند که این دیدار از اهمیت خاصی‌ برخوردار است و همه فوتبالیست های اسپانیایی متعهد شدند که با تمرکز بسیار ، نخستین بازی را با پیروزی به اتمام برسانند .

انتظار می‌ رود که در تیم اصلی‌ امروز اسپانیا ‘جردی آلبا’ ، ‘خاوی مارتینز’ و ‘خوآن ماتا’ سه بازیکنی که در مسابقات جام ملت های اروپا ، با تیم ملی‌ اسپانیا به قهرمانی رسیدند، شرکت داشته باشند .

پیش بینی‌ می‌ شود که در بازی امروز بین ‘ماتادورها’ و ‘سامورایی ها’ تیم ژاپن سعی‌ داشته باشد که دفاعی بازی کند و سپس با قدرت و توانایی سرعت خود در ضد حمله ها ، اسپانیایی ها را غافلگیر کنند .

در این مورد ژاپنی ها که تجربه چندانی نسبت به اسپانیایی ها در سطح جهانی‌ ندارند ، ممکن است به دلیل کم تجربگی در این نوع دیدارها ، بهای سنگینی‌ را پرداخت کنند .

اروپام **۱۲۳۴** ۱۵۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۷۸۵۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.