تیم ملی کشتی فرنگی ایران بامداد فردا عازم روسیه می شود

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘حسام الدین جعفری’ سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران که از ظهر امروز (چهارشنبه) پس از به تعویق افتادن اعزام تیم ملی به پیکارهای جام جهانی، پیگیر صدور روادید دو ملی پوش اصلی تیم بود، اعلام کرد: روادید ‘امید نوروزی’ و ‘طالب نعمت پور’ ملی پوشان دو وزن ۶۰ و ۹۶ کیلوگرم ساعت ۳۰/۱۸ امروز صادر شد که به این ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی ایران بامداد روز جمعه (پس فردا) با ترکیبی کامل عازم شهر ‘سارانسک’ روسیه خواهد شد.

گفتنی است، پیش از این قرار بود تیم ملی کشتی فرنگی ایران

بامداد امروز (چهارشنبه) برای حضور در پیکارهای جام جهانی عازم

روسیه شود که به دلیل کارشکنی روس ها و عدم صدور روادید برای دو کشتی گیر ایرانی، ‘محمد بنا’ تصمیم بر انصراف از این پیکارها گرفت.

این مساله بلافاصله از سوی مسوولان فدراسیون کشتی پیگیری و در نهایت با صدور روادید روسیه مقرر شد که ملی پوشان کشتی فرنگی کشورمان، ساعت ۴۵/۳ دقیقه بامداد روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه، تهران را به مقصد شهر مسکو ترک کنند.

لازم به یادآوری است، پیکارهای جام جهانی سال ۲۰۱۲ کشتی فرنگی در روزهای شنبه و یکشنبه ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه با حضور تیم ‌های ایران، روسیه، ترکیه، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، کره جنوبی، بلاروس، بلغارستان، ارمنستان و مجارستان در شهر ‘سارانسک’ روسیه برگزار می ‌شود.

۹۱۶۲ / ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۶۵۴۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.