تیم ملی پرورش اندام ایران قهرمان آسیا شد

۱۳خردادماه،

تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام ایران با کسب ۱۳۰ امتیاز عنوان قهرمانی قاره کهن آسیا را به دست آورد. در این مسابقات تیم ملی ایران با ۷ طلا ، ۴ نقره و ۴ برنز به مقام قهرمانی رسید. در این مسابقات عیاری یک مدال طلا هم در رده سنی پیشکسوتان کسب کرد و هادی چوپان به عنوان قهرمان قهرمانان دست یافت.

مرحله نهایی مسابقات پرورش اندام قهرمانی آسیا یکشنبه شب  در آلماتی قزاقستان برگزار شد و ملی پوشان کشورمان با کسب هفت مدال طلا، سه مدال نقره و سه نشان برنز از مقام قهرمانی خود در آسیا دفاع کرد و دوباره بر بام آسیا ایستاد. 

به گزارش تابناک،همچنین هادی چوپان ملی پوش وزن ۸۵ کیلوگرم کشورمان موفق به کسب عنوان قهرمان اوورال (قهرمان قهرمانان) مسابقات پرورش اندام آسیا در آلماتی شد. 

تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام کشورمان که قهرمانی جهان را نیز در پرونده کاری خود دارد، پس از پیوستن دوباره به فدراسیون بین المللی پرورش اندام (FIBB) با انگیزه بیشتری در رقابت های آسیایی شرکت کرد و ۱۳ ورزشکار اعزامی تیم به مدال دست یافتند. 

مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی آسیا در ۱۰ وزن برگزار شد و تیم ملی پرورش اندام ایران در وزن ۵۵ کیلوگرم نماینده ای نداشت. 

مدال آوران ایران

رده سنی جوانان:

امید حاتم آبادی طلا و مجتبی ارزشمند برنز

رده سنی بزرگسالان:

در وزن ۶۰ کیلو علیزاده برنز ۶۵ کیلو فرامرز عزیزی برنز ۷۰ کیلو امید سلیمانی طلا ، مصطفی گودرز ناصری نقره ۸۰ کیلو رستمی طلا ، حبیب اله معمر برنز ۸۵ کیلو هادی چوپان طلا ، علیرضا سراک نقره ۹۰ کیلو عیاری طلا و در ۱۰۰ کیلو باقرزاده نقره و پیسپار نقره

ضمنا اسامی ورزشکاران تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام ایران اعزامی به مسابقه های آسیایی در قزاقستان،‌ از این قرار است:

۶۰ کیلوگرم: غلامرضا علیزاده

۶۵ کیلوگرم: فرامرز عباسی

۷۰ کیلوگرم:‌ مصطفی گودرزی 

۸۰ کیلوگرم: سیامک معمر

۸۵ کیلوگرم: علیرضا سرلک و هادی چوپان

۹۰ کیلوگرم: جعفر غفارنژاد و مهدی عیار

۱۰۰ کیلوگرم: مبین رستمیان و رضا باقرنژاد

به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم: عباس پی سپار و علیرضا اسداللهی

به اضافه ۷۵ کیلوگرم رده سنی جوانان: امید حاتم آبادی و مجتبی ارزشمند


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.