تیکه مهناز افشار به احمدی نژاد !! + عکس

گردآوری توسط گروه اخبار ممتازنیوز

همزمان با اکران جشنواره ای فیلم متروپل ساخته مسعود کیمیایی که مهناز افشار نیز در آن بازی کرده، برخی تماشاگران با حالتی اعتراضی از سالن نمایش خارج شدند که این حرکت با واکنش مهناز افشار مواجه شد.

وی طی مطلبی با عنوان”بی ادبی را از که آموختی، از به ظاهر باادبان امروزی و روشنفکرنماهای امروزی ” نوشت: ابتدا خسته نباشید می گویم به تمامی عزیزان در فیلم متروپل، بسیار خوشحالم که باز این فرصت برایم ایجاد شد که در فیلم کارگردان عزیز آقای کیمیایی ایفای نقش کنم و بیاموزم.

thumb2_36850

وی افزود: خاطره ای بسیار جالب و هشدار دهنده ای دارم : امروز صبح در سالن نمایش برج میلاد فیلم متروپل ساخت آقای مسعود کیمیایی نشستم، با توجه به بعضی نقدهای کاملا درست از زبان محترمان واقعی فرهنگ و هنر، اتفاق جالب و غم انگیزی را شاهد بودم. در سالن تعدادی معلوم الحال در هنگام نمایش فیلم به نشانه مثلا اعتراض یا نقد، شروع کردن به دست و سوت زدن و الفاظ عجیبی را از حنجره خود خارج کردن. این نقد است؟ اعتراض است؟ نه نیست! می توانید قلم به دست بگیرید و انتقاد کنید اما شماها بی شک من را یاد بنده خدایی انداختین که روزی در سخن جدی و رسمی خود گفت : ” اون ممه را لولو برد.”

منبع: جام نیوز


ایران‌ ممتاز – پایگاه خبری ایران ممتاز » مطالب برگزیده سایت
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. سعید یازرلو:

    سلام …. بهتر است این خانم به فکر صحنه فیلمبرداری و اجرت بازیگری اش باشد … اخه تو رو چه به سیاست ….همین چند ماه بیش اقای رییس جمهور تیتر اول اخبار جهان بود …. بهتر است حد و اندازه خود را بدانی خانم بازیگر سینما ….. ///////

    • سارا:

      کدوم قسمت حرفشون نادرست بود؟! این که رییس جمهور جناب عالی سواد و شعور کافی برای حرف زدن در سطح مقامی رو که گرفته بود نداشت؟! هشت سال به خاطر ادبیات سخیف ایشون در همه دنیا شدیم تیتر یک! این افتخار داره؟!! بهتره شما اول به درک درستی از سطح سیاسی برسید و بعد اظهار نظر کنید جناب یازرلو!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.