ثبات به بازار بر می گردد

جام جم آنلاین: عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گزارش های تیم اقتصادی دولت در جلسه غیرعلنی امروز(چهارشنبه) مجلس را قانع کننده دانست و گفت: با تدابیر صورت گرفته ظرف ۱۰ تا ۱۵ روز آینده ثبات قیمت ها به بازار برمی گردد.

شهباز حسن پورافزود: در نشست غیرعلنی امروز که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی، وزیر صنعت معدن و تجارت، وزیر نفت ، وزیر جهاد کشاورزی، رییس کل بانک مرکزی و رییس اتاق بازرگانی ایران برگزار شد، در زمینه وضعیت اقتصادی کشور و گرانی های اخیر بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی با یادآوری نشست روز گذشته مسوولان نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: پیرو فرمایشات معظم له، این جلسات به منظور ارائه راهکارهای بهتر برای رفاه مردم کشور، مشکلات بازار و گرانی و فضاهای روانی ایجاد شده تشکیل می شود.

وی با بیان این که تیم اقتصادی دولت گزارش مناسبی از اقدامات انجام شده برای حل مشکل گرانی ارائه داد، تاکید کرد: برای دسترسی به اهداف عالی نظام، همه قوا باید با هم همکاری کنند تا مشکلات مرتفع شود.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به گزارش وزیران اقتصادی، هم اکنون برخی کشورها تماس هایی را برقرار کرده اند که می توان تحریم ها را دور زد ولی پیشنهاد ما به کشورهای منطقه و سایرین این است که ملت بزرگ ایران این روزها را فراموش نخواهد کرد که چه کشورهایی مارا همراهی می کنند یا از شرایط سوء استفاده می کنند.

حسن پور یادآور شد: البته ۲۰ درصد از مشکلات موجود هم به بی تدبیری ها برمی گردد که مقرر شد در جلسات مشترک تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی با بیان این که برخی کالاهای مورد نیاز مردم وارد گمرکات کشور شده است، تصریح کرد: در این جلسه تاکید شد که هرچه سریع تر نسبت به ترخیص کالاها اقدام شود تا در اختیار توزیع کنندگان قرار گیرد.(ایرنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.