ثبات در مدیریتی در شرکت ارتباطات زیرساخت

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

با حکم وزیر ارتباطات، مدیرعامل شرکت زیرساخت که تامین‌کننده اینترنت کشور است برای ۲ سال ابقا شد. این مدیر ۴ سال پیش با حکم اولین وزیر ارتباطات دولت دهم منصوب شده است.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات طی حکمی محمود خسروی را با حفظ سمت مدیر عاملی به سمت معاون وزیر و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، منصوب کرد.
 
به این ترتیب خسروی در دولت یازدهم به مدل ۲ سال در سمت مدیرعاملی شرکت زیرساخت ابقا شد و با این انتصاب تکلیف مدیریت یکی از دو مجموعه‌ بلاتکلیف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت یازدهم مشخص شد.
 
ورود خسروی به شرکت ارتباطات زیرساخت در دهمین ماه از سال ۸۸ و با حکم رضا تقی‌‌پور اولین وزیر ارتباطات دولت دهم، صورت گرفت.
 
وی چندی بعد در فروردین ۸۹، با رفتن محمد باقر ظهوری‌فر مدیرعامل شرکت زیرساخت، با حکم تقی‌پور  به سمت مدیرعاملی زیرساخت رسید.
 
اکنون خسروی این مدیر کهنه‌کار‌، یکی از قدیمی‌ترین نیروهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. تا جایی که تاکنون بارها تلویحا به سابقه خدمت بیش از ۳۰ ساله وی در دولت اشاره شده است.
 
حال خسروی چهارمین سال مدیرعاملی زیرساخت را با تایید وزیر دولت یازدهم پشت سر می‌گذارد، وزیری که بدو ورود به وزارتخانه در خصوص تغییرات مدیریتی، گفته بود: «اعتقاد ندارم همه مدیران باید بروند یا همه باید بمانند»، اما همه مدیران ارشد وزارتخانه رفتند.
 
اکنون واعظی برای سکانداری شرکت حاکمیتی ارتباطات زیرساخت، آن‌طور که در حکم انتصاب گفته، به «شایستگی و تجارب ارزشمند در امور مدیریتی» خسروی اعتماد داشته و مدیریت این شرکت را در ۲ سال از ۴ سال مهلت وزارت خود به خسروی سپرده است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.