ثبت‌نام دانشگاه تهران۲ تا ۱۳ مرداد ادامه دارد + مقدار شهریه و شرایط پذیرش

ثبت‌نام دانشگاه تهران2 تا 13 مرداد ادامه دارد + مقدار شهریه و شرایط پذیرش

ثبت نام دانشگاه تهران ۲ در مقطع کارشناسی ارشد برای نیمسال اول مهر ماه از ۱۷ تیر آغاز شده و تا ۱۳ مرداد ماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، دانشگاه تهران ۲ در چارچوب سند چشم انداز بیست ساله کشور، نقشه جامع علمی کشور، برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، سایر اسناد بالادستی حوزه نظام آموزشی عالی کشور و همچنین برنامه استراتژیک دانشگاه در زمینه گسترش آموزش عالی و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیر ایرانی، با مصوبه هیات امنای دانشگاه تهران و مجوز شورای گسترش، برای مشارکت در تربیت نیروی انسانی متخصص، توسعه تحقیقات و مشارکت در تولید علم و فناوری و تجاری سازی نتایج تحقیقات و یافته های علمی با کیفیت، قابل رقابت در سطح منطقه و جهان، تاسیس گردیده و از بین داوطلبان واجد شرایط و علاقه مند به تحصیل از طریق بررسی سوابق تحصیلی و مصاحبه حضوری و در صورت اقتضا برگزاری آزمون اختصاصی ورودی، دانشجو می پذیرد.

به گزارش ایسنا دانشگاه تهران ۲ در ۵۲ رشته در ۴ گروه آزمایشی هنر، علوم انسانی و MBA، گروه علوم پایه و گروه فنی و مهندسی دانشجو پذیرش می‌کند.

گفتنی است دانشگاه هیچ تعهدی در زمینه تامین خوابگاه، ایاب و ذهاب و وام دانشجویی ندارد.

 شرایط لازم برای پذیرش دانشجو در دوره‌های کارشناسی ارشد

بر این اساس دارا بودن مدرک رسمی کارشناسی از دانشگاه‌های معتبر مورد تایید وزارت علوم از مدارک لازم برای ثبت‌نام است که طی آن داوطلبانی که مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه‌های خارج از کشور دریافت کرده‌اند لازم است مدرک تحصیلی آنان از طرف وزارت علوم در سطح کارشناسی ارزشیابی و تایید شده باشد.داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی معادل می‌باشند، حق شرکت در آزمون را ندارند. همچنین دارا بودن حداقل نمره ۵۰ در آزمون UTEST یا ۵۰۰ در آزمون TOFEL یا ۵ در آزمون IELTS یا ۵۰۰ در آزمون TOLIMO و قبولی در آزمون اختصاصی، تایید پرونده علمی و قبولی در مصاحبه حضوری از دیگر شرایط است.

انتقال و میهمان شدن دانشجویان دانشگاه تهران ۲ به دیگر واحدهای دانشگاه تهران و سایر موسسات آموزش عالی ممنوع می‌باشد. همچنین انتقال دانشجویان سایر دانشگاه‌ها به دانشگاه‌ تهران ۲ امکانپذیر نمی‌باشد.

دایر شدن هر کدام از رشته‌ها مستلزم تکمیل ظرفیت آن رشته‌ها با در نظر گرفتن معیارهای کیفی (آزمون، مصاحبه تخصصی و بررسی سوابق علمی) در پروسه پذیرش خواهد بود. تعداد و نوع دروس جبرانی برای هر رشته به تشخیص گروه آموزشی مربوطه خواهد بود.

 شهریه‌ها در ۴ گروه آزمایشی

بر اساس جدول شهریه‌های کارشناسی ارشد دانشگاه تهران ۲، شهریه‌های هر نیمسال تحصیلی بدون احتساب هزینه خوابگاه، بیمه و غذا در گروه هنر، گروه علوم انسانی و MBA، گروه علوم پایه و گروه فنی و مهندسی منتشر شده است.بر این اساس شهریه ثابت از دو میلیون و ۱۰۰ تا دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، شهریه متغیر به ازای هر واحد نظری ۲۲۰ هزار تومان و شهریه متغیر به ازای هر واحد عملی ۲۷۵ هزار تومان تعیین شده است. همچنین شهریه پایان نامه به ازای هر واحد از ۴۴۰ تا ۵۵۰ هزار تومان متغیر است.


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.