ثبت‌نام ۲۲۵۰ نفر برای مسکن ویژه/ تمدید زمان افتتاح حساب – اخبار اقتصادی

 مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران از ثبت نام ۲۲۵۰ نفر برای مسکن مهر شهر تهران خبر داد و گفت: زمان افتتاح حساب در بانک مسکن و ثبت نام در سامانه تا زمان اعلام رسمی توقف از سوی این اداره کل ادامه دارد.

تقی رضایی  در خصوص ثبت نام مسکن ویژه تهران، اظهار داشت: متقاضیان می توانند به سامانه http://tehran-maskanmehr.net مراجعه کنند و هم اکنون تا زمان اعلام رسمی اداره کل مسکن و شهرسازی استان ثبت نام انجام می گیرد.

مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران با اشاره به افتتاح حساب متقاضیان در بانک مسکن، گفت: براساس مذاکرات انجام گرفته زمان افتتاح حساب هم تمدید شده است و متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب بانک مسکن و افتتاح حساب، پول خود را واریز کنند.

وی از ثبت نام ۲ هزار و ۲۵۰ متقاضی تا شب گذشته خبر داد و افزود: به دلیل استقبال زیاد مردم از این طرح، این زمان را تمدید کردیم و تمامی متقاضیان مسکن مهر شهر تهران می توانند با مراجعه به بانک، حساب خود را افتتاح کنند.

گفتنی است؛ اولین پروژه مسکن مهر شهر تهران در منطقه تهرانسر به اجرا در می آید و در هر بلوک ۱۰ واحد و در هر طبقه ۲ واحد ساخته می شود. مساحت این واحدها ۱۰۵ مترمربع با پارکینگ، انباری، آسانسور و به صورت دوخوابه است.
 /۳۱۳۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.