ثبت بیش از ۲۹۴ هزار قرارداد” مسکن” از ابتدای فروردین‌ماه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

گزارش کل قراردادهای ثبت شده شهرستان‌‌های استان تهران در سامانه‌ املاک و مستغلات از ابتدای فروردین‌ماه ۲۹۴هزار و ۵۹۴ مورد بوده است.

 
به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، کل قراردادهای ثبت شده شهرستان‌های تهران در سامانه املاک و مستغلات از آذر ۸۷ تا ۲۶ بهمن‌ماه امسال یک میلیون و ۲۰۴ هزار و ۵۴۲ مورد بوده است.
 
بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از کل قراردادهای ثبت شده استان تهران در سامانه املاک و مستغلات در ۲۶ بهمن‌ماه یک هزار و ۲۶۴ مورد بوده که از این تعداد ۵۸۵ مورد برای مبایع‌نامه، ۵۹۹ قرارداد برای اجاره‌نامه، ۵ مورد برای اجاره به شرط تملیک، ۵۵ مورد برای پیش فروش، ۴ مورد برای قراردادهای خاص، ۱۶ مورد برای سرقفلی بوده است.
 
بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از کل قراردادهای ثبت شده شهرستان‌‌های استان تهران در سامانه‌ املاک و مستغلات از ابتدای فروردین‌ماه تاکنون  ۲۹۴ هزار و ۵۹۴ مورد بوده که از این تعداد ۱۲۸ هزار و ۲۷۴ مورد برای مبایع‌نامه، ۱۴۹ هزار و ۳۰۷ مورد برای اجاره‌نامه، ۸۸ مورد برای اجاره به شرط تملیک،‌۱۱ هزار و ۵۸۴ مورد برای پیش‌فروش،‌۲ هزار و ۱۱۰ مورد برای قراردادهای خاص و ۳ هزار و ۲۳۱ مورد برای سرقفلی بوده است.
انتهای پیام/   


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.