ثبت تهران کارت،به عنوان یک اختراع در سازمان ثبت اختراعات صنعتی

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه و مشارکت های اجتماعی از ثبت تهران کارت، از سوی سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی به عنوان یک اختراع در سازمان ثبت اختراعات صنعتی خبر داد.

مجتبی احمد لو در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: مابه دنبال تکمیل کردن زیرساخت های لازم تهران کارت هستیم تا فرصت های نو در بهره مندی از اوقات فراغت و گردشگری شهری با تهران کارت فراهم شود .
مدیرتوسعه امور گردشگری سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی تصریح کرد : در حال حاضر رایزنی هایی جهت بهره مندی از مراکز ورزش شهرداری با استفاده از تهران کارت در جریان است و امیدورایم با حمایت وعزم عمومی مدیران فرهنگی و اجتماعی شهرداری شاهد تحقق هرچه سریعتر بهره مندی دوباره از تهران کارت باشیم .
وی دربارهٔ پیشنیه طرح تهران کارت افزود: برای اولین بار طی ماه های پایانی سال قبل ۳ میلیون قطعه تهران کارت را بین مردم و به ویژه قشر ضعیف جامعه طراحی کردیم. به این ترتیب این اشخاص می توانند به طور رایگان از بخشی از خدمات شهرداری تهران در حوزه فرصت های اجتماعی، شهری و اوقات فراغت بهره ببرند.
مدیر توسعه امور گردشگری سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های آموزشی شهرداری تهران افزود: بدین ترتیب طی نوروز علاوه بر اینکه دارندگان تهران کارت به شکل رایگان از امکانات بی.آر.تی و مترو بهره مند شدند ، از تخفیف
۷۰ درصدی استفاده از باغ موزه ها استفاده کردند و با هماهنگی های به عمل آمده با سه سینما درسطح تهران ، بلیت یک فیلم سینمایی با مضمون اجتماعی به نام حوض نقاشی به شکل نیم بها در اختیار مسافران قرار گرفت. به طوری که گاهی بررسی آمار نشان می داد که دارندگان کارت تهران گردی ۴ برابر بیشتر از اشخاص دیگر برای دیدن این فیلم به سینما های مورد نظر رفته اند.
احمد لو افزود: در حال حاضر تعاملی با بانک شهر داشته ایم که دارندگان کارت این بانک بتوانند علاوه بر انجام اموربانکی ، ازمترو واتوبوس هم استفاده کنند.
وی گفت: در حال حاضر رایزنی هایی جهت بهره مندی از مراکز ورزش شهرداری با استفاده از تهران کارت در جریان است و امیدورایم با حمایت وعزم عمومی مدیران فرهنگی و اجتماعی شهرداری شاهد تحقق هرچه سریعتر بهره مندی دوباره از تهران کارت باشیم ./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.