ثبت قرارداد میثاقیان و ۲۰ بازیکن آلومینیوم

    ۲۰ بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان به همراه سرمربی و اعضای کادرفنی این تیم سه شنبه شب با حضور در هیئت فوتبال استان هرمزگان قراردادهای خود را ثبت کردند.

در این روز مجتبی روشنگر، لوئیس فرناندو سانتوز و امیر ظفرنیا سه دروازه بان تیم فوتبال آلومینیوم که فصل پیش نیز در این تیم حضور داشتند، قرارداد خود با باشگاه آلومینیوم را تمدید کردند.

همچنین وحید عسکری، ابراهیم ابرقویی، هادی دهقانی، محمود تیغ نورد، مسعود رزمپوش، میثم مجیدی و سعید راهرو دیگر بازیکنان فصل گذشته آلومینیوم بودند که با ثبت قرارداد خود در آلومینیوم ماندنی شدند.

بازیکنان جدید آلومینیوم یعنی رسول پیرزاده، امجد شکوه مقام، محسن حمیدی، داوود دانشدوست، بهنام داداشوند، محمدرضا ناصحی، مهدی محمدزاده، جعفر بذری، میثم آقایی و پوریا خاورپور نیز قراردادهای خود با باشگاه آلومینیوم را در هیئت فوتبال هرمزگان ثبت کردند.

همچنین سه نفر از اعضای کادرفنی تیم فوتبال آلومینیوم یعنی اکبر میثاقیان سرمربی این تیم و نیز آرتا منهاجی و سیامک اسدی دستیاران میثاقیان با حضور در هیئت فوتبال هرمزگان قراردادهای خود را ثبت کردند.

مهدی فلامرزی مربی فصل گذشته آلومینیوم نیز قرارداد خود را در این فصل به عنوان سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم ثبت کرد و از این پس مسئولیت سرپرستی را به عهده خواهد داشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.