ثبت نام در برنامه پزشک خانواده استان هرمزگان تمدید شد

با توجه به استقبال مردم از برنامه پزشک خانواده ثبت نام در این برنامه تا نیمه دوم مرداد ماه سالجاری تمدید شد.

به گزارش گروه علمی،‌ پزشکی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا؛ دکتر یحیی میرزاده، دبیر اجرایی پزشک خانواده استان هرمزگان با اشاره به اجرای برنامه پزشک خانواده شهری در استان هرمزگان گفت : برنامه پزشک خانواده شهری با ثبت نام مردم از اواخر خرداد ماه سالجاری کلید خورده است.

دکتر یحیی میرزاده اظهار کرد : با توجه به ماه مبارک رمضان ثبت نام از مردم در مراکز و پایگاههای بهداشتی درمانی در شیفت صبح صورت می گیرد.

میرزاده با اشاره به استقبال مردم از برنامه پزشک خانواده در استان هرمزگان بیان کرد : تاکنون ۳۸۱ هزار نفر در برنامه پزشک خانواده شهری  در استان هرمزگان ثبت نام کرده اند .

وی یاد آور شد: ثبت نام پزشک خانواده شهری در شهرستانهای استان هرمزگان تا نیمه مرداد ماه سالجاری تمدید شده است که مردم در فرصت باقیمانده باید با مراجعه به مراکز و پایگاههای بهداشتی درمانی مشخص شده در این برنامه ثبت نام کنند.

میرزاده یادآور شد : مردم برای بهره مندی از خدمات پزشک خانواده شهری باید در فرصت اعلام شده ثبت نام کنند و درصورت عدم  ثبت نام در برنامه پزشک خانواده تمام هزینه ها به صورت آزاد محاسبه می گردد.

دبیر اجرایی پزشک خانواده استان هرمزگان خاطر نشان کرد : درصورت عدم ثبت نام در برنامه پزشک خانواده شهری دفترچه های درمانی موجود از ابتدای شهریور ماه سالجاری نیز فاقد اعتبار می شود .

وی ادامه داد: در برخی از شهرستانها همچون قشم ثبت نام در ماه مبارک رمضان در مساجد بعد از فریضه نماز مغرب انجام می گیرد.

میرزاده عنوان کرد: نیاز نیست که برای ثبت نام، همه اعضای خانواده به صورت حضوری مراجعه کنند بلکه تنها یک نفر از خانواده با همراه داشتن کارت ملی سایر اعضا، شناسنامه ، دفترچه بیمه و کدپستی  می‌تواند برای ثبت نام مراجعه کند. /ح


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. شهرام بهروزى:

    من شماره پرونده ام گم کردم چه کار کنم لطفا راهنمائی کنید

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.