ثبت نام وی‌پی‌ان قانونی ادامه دارد

۲۶خردادماه، مهر- یک مقام مسئول در شرکت ارتباطات زیرساخت از ارائه حدود ۷۰ سرویس VPN قانونی به متقاضیان حقوقی تائید شده از سوی مرکز ملی فضای مجازی خبر داد.

مهدی خدایی از تداوم ثبت نام برای درخواست سرویس VPN قانونی خبر داد و گفت: ثبت نام برای دریافت این سرویس همچنان ادامه داد و این خدمات به تمامی موسسات و سازمانها که برابر ضوابط شورایعالی فضای مجازی صلاحیت دریافت این خدمات را دارند ارائه خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه اجرای ارائه خدمات VPN قانونی از سوی این شرکت انجام می‌شود، گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت در زمینه بررسی تقاضاها دخیل نبوده و تنها براساس لیست اعلامی از سوی مرکز ملی فضای مجازی اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه ارائه این خدمات چند هفته ای است که آغاز شده است، ادامه داد: تاکنون حدود ۷۰ موسسه و بانک و سازمان موفق به دریافت خدمات VPN قانونی شده اند و ارائه خدمات به مابقی ثبت نام کنندگان احراز صلاحیت شده در حال انجام است.

خدایی با تاکید براینکه امکان ثبت نام دریافت این خدمات همچنان برای متقاضیان حقوقی اعم از سازمانها و موسسات مالی و اعتباری، بانکها، وزارتخانه ها، نهادهای دولتی و غیر دولتی و شرکتهای خصوصی فراهم است، تصریح کرد: تاکنون دستوری مبنی بر ارائه خدمات VPN قانونی به متقاضیان حقیقی و کاربران خانگی از سوی مرکز ملی فضای مجازی دریافت نکرده ایم.

به گزارش مهر، هفته قبل معاون مرکز ملی فضای مجازی از برنامه های این مرکز برای ارائه خدمات VPN قانونی به متقاضیان حقیقی خبر داد و به مهر گفت: به زودی ثبت نام از کاربران حقیقی متقاضی این خدمات آغاز خواهد شد.

هم اکنون متقاضیان حقوقی دریافت VPN قانونی برای ثبت درخواست خود باید به نشانی اینترنتی WWW.vpn.ir مراجعه کنند.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.