ثبت یک رکورد تازه: «کلاه قرمزی و بچه ننه» رکورد فروش افتتاحیه را در سینمای ایران شکست

همان‌طور که در بالای صفحات نسیمانه در قالب بخش «پیشنهاد نسیمانه» ذکر شده، نسیمانه به تمامی علاقه‌مندان و مخاطبان پیشنهاد می‌کند که برای دیدن فیلم سینمایی جذاب و خوش‌ساخت «کلاه قرمزی و بچه ننه» به سینما بروند و این فیلم را در سینما ببینند. شما برای یافتن سینماهای اکران‌کننده این فیلم می‌توانید از این مطلب استفاده کنید. در ادامه، نسیمانه سعی دارد اخبار و گزارش‌های مربوط به این فیلم را مانند چند روز گذشته، همچنان منتشر نماید. به غیر از اخبار و گزارش‌ها، به زودی نقد و بررسی مفصل این اثر سینمایی نیز در نسیمانه منتشر خواهد شد.

فیلم سینمایی جذاب و دیدنی «کلاه قرمزی و بچه ننه» رکورد فروش افتتاحیه را در سینمای ایران شکست.

این فیلم در مدت تنها ۳ روز موفق شد فقط در سینماهای تهران به فروش ۲۶۱ میلیون تومانی برسد. به این ترتیب «کلاه قرمزی و بچه ننه» رکورد فروش افتتاحیه را شکست. فروش شب سوم اکران «کلاه قرمزی و بچه ننه» فقط در تهران حدود ۱۱۰ میلیون تومان بود که خود این فروش نیز یک رکورد تازه برای فروش یک روز محسوب می‌گردد.

البته باید به این نکته هم توجه داشت که این فیلم همچنان سینماهای مهمی چون آزادی، ملت و چندین سینمای دیگری مانند راگا، تماشا و … را در اختیار ندارد و چنانچه اکران این فیلم گسترده‌تر بود شاید حتی می‌توانست رکورد بالاتری را به ثبت برساند؛ اما با همین شرایط موجود این فیلم رکورد بالاترین فروش افتتاحیه در سینمای ایران را به نام خود به ثبت رسانده است. علاقه‌مندان این فیلم خوش‌ساخت و جذاب، با یافتن سینماهای اکران‌کننده فیلم، به تماشای این فیلم می‌روند. جالب آن که تعداد قابل‌توجهی از مخاطبان و علاقه‌مندان این فیلم افراد بزرگسال هستند.

پس از مدت‌ها، شاید صف‌های طویلی برای تماشای فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» در مقابل سینماها هستیم. فلسطین، عصر جدید و قدس از جمله سینماهایی بوده‌اند که صف‌های طولانی برای چند سانس مختلف برای تماشای این اثر جذاب مقابل آن‌ها تشکیل شده است. از طرف دیگر، سالن اصلی مجموعه سینمایی اریکه ایرانیان با ظرفیت بیش از ۸۰۰ نفر نیز در سانس‌های پایانی شب مملو از تماشاگر برای تماشای این فیلم می‌شود. بلیت‌های سینما فرهنگ از حالا برای سانس‌های عصر روز آینده پیش‌فروش شده و امکان خرید بلیت برای این سانس‌ها در سینما فرهنگ وجود ندارد. وضعیت مشابهی نیز برای پردیس زندگی وجود دارد که فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» را در چند سالن اکران می‌کند تا بتواند پاسخگوی تماشاگران و علاقه‌مندان باشد؛ با این حال علی‌رغم اکران در چند سالن، به عنوان مثال برای روز سه‌شنبه، تمامی سانس‌های عصر آن از یک روز قبل به طور کامل پیش‌فروش شده است. بقیه سینماها نیز شاهد استقبال بالای تماشاگران از این فیلم هستند.

این در حالی است که به نسبت ۳ روز اول، به تعداد سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» اضافه شده و امید می‌رود این موفقیت خیره‌کننده ادامه یابد.

پیشنهاد نسیمانه به تمامی علاقه‌مندان و مخاطبان، تماشای فیلم جذاب، خوش‌ساخت و سرگرم‌کننده «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سینماست.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.