ثروتی در گفتگو با آریا:مردم از تفکرات جبهه پایداری استقبال نکردند/تبعیت از اساسنامه مفهومی برای اعضای «پایداری» ندارد

خبرگزاری آریا- وحدت میان جبهه متحد و جبهه پایداری بستگی به تصمیم گیری بزرگان دو جبهه دارد.
موسی الرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی آریا می گوید: از آنجایی که در انتخابات مجلس نهم شاهد وحدت خوبی میان اصولگرایان نبودیم و به نوعی به دو طیف جبهه متحد و جبهه پایداری تقسیم شدند بنابراین در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیز ممکن است همین مشکلات وجود داشته باشد.
وی می افزاید:در واقع این اختلافات در مجلس نهم  باعث شد طیف جبهه پایداری در عمل نتواندکرسی های زیادی را به خود اختصاص دهد البته این مسأله نشان داد که تفکرات این جبهه زیاد مورد استقبال جامعه قرار نگرفته است.
ثروتی تاکید می کند: در جبهه اصولگرایان هنوز در خصوص انتخابات ریاست جمهوری هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است بنابراین باید منتظر مذاکرات و تصمیمات این جبهه باشیم تا بعد از آن بتوانیم اظهارنظر کنیم.
این نماینده مجلس به وحدت رسیدن اصولگرایان را ممکن می داند و تصریح می کند: اکنون جبهه اصولگرایان در تصمیم گیری ها و تشکیل اعضای این جبهه ابهام دارد البته وحدت میان جبهه متحد و جبهه پایداری بستگی به تصمیم گیری بزرگان دو جبهه دارد هر چند در مجلس نهم نیز آنها نتوانستند به توافق برسند از این رو ممکن است در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم همین رفتارها ادامه داشته باشد.
وی ادامه می دهد: آقای لنکرانی به عنوان سخنگوی جبهه پایداری اخیراً گفته اند در قالب جبهه پیروان امام و رهبری قرار خواهند گرفت و با اصولگرایان وحدت خواهند کرد. لذا باید دید با نزدیک شدن به زمان انتخابات مصادیق و کاندیداهای جبهه پایداری چه کسانی هستند، در واقع ممکن است بازهم برسر مصداق ها در بین اصولگرایان اختلاف ایجاد شود زیرا اینها در اصول مشترک هستند اما در مصداق ها دچار اختلاف می شوند بنابراین  باید در راستای مصادیق تصمیم گیری کرد.
نماینده مردم بجنورد با تاکید بر این مطلب که تحزب در ایران ریشه دار نیست ،خاطرنشان می کند: جبهه پایداری یک حزب نیست بلکه سلیقه های مختلف است که حتی مجوز فعالیت حزبی هم ندارند لذا اساسنامه و مرامنامه ای هم در وزارت کشور ندارد که تبعیت از اساسنامه و مرامنامه برای اعضای این جبهه  معنا و مفهمومی داشته باشد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.