جابجایی در وزارت ارتباطات/ حکم وزیر برای ۳ معاونش

به گزارش خبرنگار مهر، در حکم رضا تقی پور خطاب به محمود خسروی که پیش از این تنها سمت مدیرعاملی شرکت ارتباطات زیرساخت را به عهده داشت آمده است:

جناب آقای مهندس خسروی
نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی و با استناد به ماده ۲۲ و تبصره ۲ ماده ۱۶ اساسنامه شرکت ارتباطات زیر ساخت جنابعالی را به سمت معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب می کنم که امید است در جهت تحقق اصول چهارگانه دولت خدمتگزار شامل عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور و همچنین نصب العین قراردادن تقوای الهی برابر چارچوب شرح وظایف محوله جدیت و تلاش وافری را ایفا نمائید.

متن حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای محمد کرم پور که پیش از این رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود و هم اکنون به سمت معاون فناوری و امور بین الملل منصوب‌ شده و محمدعلی فرقانی که رئیس هیات مدیره زیرساخت بود و هم اکنون به ریاست سازمان تنظیم مقررات منصوب شده است تقریبا مضمونی مانند حکم فوق دارد.

خبرگزاری مهر چند روز پیش خبر انتصاب و احکام جدید معاونتهای وزارت ارتباطات و جابجایی این مدیران در بدنه این وزارتخانه را داده بود.

مراسم معارفه معاونان وزارت ارتباطات بعدازظهر امروز یکشنبه و بدون حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

تغییر و تحولات در سطح مدیران ارشد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات طی ۳ سال فعالیت دولت دهم بارها اتفاق افتاده است و هر از چندگاهی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معاونان خود و مدیران لایه های بالایی این وزارتخانه را در سطوح مدیریتی جابجا می‌کند.

اواخر سال ۸۹ محمدعلی فرقانی که پیش تر رئیس سازمان فضایی ایران بود، طی حکمی از سوی وزیر ارتباطات به سمت معاون وزیر و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شده بود.

محمود خسروی نیز پیش از این رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود. همچنین محمد کرم پور عضویت در هیات مدیره شرکت مخابرات ایران را در کارنامه دارد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.