جابه جایی ۱۲ میلیون سهم در بیمه آرمان

۲۱م اسفند ،

بینا- در معاملات امروز بیست و یکم اسفندماه، سهام ده شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت.

به گزارش بینا، در معاملات امروز صنعت بیمه در مجموع ۱۳ میلیون و ۳۴۰ هزار سهم معامله گردید. در این میان بیمه آرمان با معامله ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار سهم بیشترین حجم مبادلات امروز صنعت بیمه را به خود اختصاص داد.  بیمه البرز با ۴ درصدافزایش قیمت نسبت به روز قبل بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرد، این درحالی بود که بیشترین کاهش قیمت در سهام بیمه مهین با ۵ درصد کاهش قیمت نسبت به روز قبل اتفاق افتاد. همچنین بیمه پارسیان پیشبینی حسابرسی شده خود در خصوص سود هر سهم به میزان ۴۵۷ برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۹۲ منتشرنمود. در مجموع گروه شرکت های بیمه روند خاصی نداشتند. (همچنین، شاخص صنعت بیمه در بورس امروز ۱٫۱۶ درصد افزایش داشت و به رقم ۱۵۵۷ رسید.
سایر معاملات شرکتهای بیمه بدین صورت بود:
بیمه ملت با حجم معاملات ۵۰۷٫۸۲۶سهم به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم به رقم ۱٫۲۷۸ریال رسید.
بیمه پارسیان نیز با مبادله ۹٫۰۰۰سهم به ارزش ۱۹ میلیون ریال و افزایش۰٫۳۳درصدی قیمت با قیمت پایانی۲٫۱۳۹ریال بسته شد.
بیمه دانا با افزایش ۴ درصدی قیمت و معامله ۸۱۴ به ارزش ۳ میلیون ریال و قیمت پایانی ۴٫۳۳۶ ریال داد و ستد شد.
بیمه البرز با افزایش ۴ درصدیقیمت و معامله۵۹۵٫۲۷۰سهم به ارزش ۲٫۲۴۴میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی۳٫۷۷۰ریال بسته شد.
بیمه نوین با افزایش ۵ درصدی قیمت و معامله ۱٫۰۰۰ سهم  به ارزش ۲ میلیون ریال و قیمت پایانی۱٫۶۱۴ ریال داد و ستد شد.
بیمه میهن با کاهش۵ درصدی قیمت و حجم ۱۰٫۰۰۰سهم به ارزش ۱۱ میلیون ریال و قیمت پایانی۱٫۰۶۹ریال و بیمه پاسارگاد با معامله۲۵٫۵۰۰ سهم به ارزش ۵۱ میلیون ریال و قیمت پایانی۲٫۰۰۹ریال به کار خود پایان دادند.
بیمه سامان نیز با کاهش ۱٫۲۹ درصدی قیمت و معامله ۱۸٫۴۹۱سهم به ارزش ۲۶ میلیون ریال و قیمت پایانی۱٫۴۰۱،بیمه ما با معامله ۱٫۰۰۰ سهم به ارزش ۱میلیون ریال و قیمت پایانی۱٫۰۵۶ و بیمه آرمان با معامله ۱۲٫۱۷۱٫۹۰۶ سهم به ارزش ۲۹٫۱۵۱ میلیون ریال و قیمت پایانی۲٫۳۹۵داد و ستد شدند.
امروز نیز نماگر اصلی بازار با واحد افزایش معادل درصد و رسیدن به رقم روند صعودی روز قبل خود را ادامه داد درمعاملات امروز بازار سرمایه، بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس مربوط به پالایش نفت اصفهان با ۸۷ واحد و بیشترین تأثیر منفی هم مربوط به ملی صنایع مس ایران با ۴۶ واحد تأثیر بود. همچنین در معاملات امروز تعداد ۲۴,۸۶۷ میلیون سهم به ارزش ۱,۵۷۰,۶۴۹میلیون ریال در بازار بورس مورد معامله قرار گرفت.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.