جاده چالوس امروز یکطرفه است

پورتال خبری واکنش: رئیس پلیس راه استان البرز اعلام کرد: در روز جمعه بار دیگر جاده چالوس یک طرفه می‌شود.

رضا اکبری اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن آخرین روز تعطیلات،‌ فردا شاهد حجم بسیار زیادی از خودروها و مسافرانی که قصد بازگشت به استان‌های مبدأ دارند را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: طی روزهای گذشته حجم زیادی از خودروها استان‌های تهران و البرز به سمت استان‌های شمالی، شمال غربی و غربی کشور عزیمت کرده و بخش مهمی از آنها روز جمعه را برای بازگشت انتخاب می‌کنند.

این فرمانده ارشد انتظامی گفت: بر این اساس پلیس راه کل کشور دستورالعملی برای تسریع در بازگشت مسافران و کنترل ترافیک به تمام استان‌های کشور صادر کرده است.

اکبری تصریح کرد: بر اساس این دستورالعمل،‌ تردد انواع موتورسیکلت‌ها، کامیون و کامیونت تا پایان روز شنبه در محور کرج–چالوس ممنوع است.

وی افزود: این ممنوعیت تا ساعت ۲۴ روز شنبه نوزدهم تیر ماه ادامه داشته و در صورت مشاهده حتی یک موتورسیکلت و یا کامیون، این وسائل برای چند روز توقیف و راننده با جرائم سنگین راهنمایی و رانندگی روبه‌رو می‌شود.

وی بیان داشت: همچنین ماموران پلیس راه مستقر در جاده چالوس از ساعت ۱۳ فردا جمعه هجدهم تیر ماه تا ساعت پنج صبح روز شنبه نوزدهم تیر از حرکت خودروها از میدان امیرکبیر در کرج به سمت مرزن‌آباد در استان مازندران جلوگیری می‌کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: همچنین از ساعت ۱۶ فردا تا ساعت پنج صبح روز شنبه نوزدهم تیر ماه تردد خودروها در محور کرج – چالوس از مرزن‌آباد در استان مازندران به سمت استان البرز به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

اکبری اظهار داشت: با وجود این محدودیت‌ها و یک طرفه شدن بیش از سیزده ساعته‌ در جاده چالوس به طور قطع فردا ترافیک سنگینی را تجربه خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: به همین دلیل از رانندگان و مسافران انتظار داریم در صورتی که کار فوری و ضروری ندارند، بازگشت خود را به روزهای شنبه و یکشنبه موکول کرده و با این کار هم خودشان در ترافیک‌های سنگین گرفتار نمی‌شوند و هم ماموران پلیس و راهداری را در انجام وظائف قانونی یاری می‌دهند.

تاریخ انتشار خبر: ۸ July 2016 | 5:56 am

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.