جاده چالوس به سمت کرج یک‌طرفه شد

۱فروردین ۱۳،

523-9.jpg

پلیس راه از ساعت ۱۲ ظهر امروز جاده چالوس را به سمت کرج یک طرفه کرد که این تصمیم تا ۱۲ امشب برقرار است.

داریوش امانی – مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور – در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ حجم تردد خودروها در راه‌های کشور از ۲۴ اسفند ماه تا پایان سوم فروردین ماه جاری اظهار کرد: تاکنون ۷۰ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۸۴۴ تردد در راه‌های کشور ثبت شده است.

وی ادامه داد: بیشترین تردد از ابتدای طرح تاکنون مربوط به سوم فروردین ماه با ثبت تردد هفت میلیون و ۹۶۹ هزار و ۵۸۶ خودرو بوده است که نسبت به روز قبل از آن شش درصد رشد نشان می‌دهد.

امانی با اشاره به حجم سنگین و نیمه سنگین تردد خودروها در محورهایی که از تهران آغاز شده و به سمت شمال می روند گفت: از ساعت ۱۲ ظهر امروز پلیس راه جاده چالوس را به سمت کرج یک طرفه اعلام کرد و این تصمیم تا ساعت ۱۲ امشب ادامه خواهد داشت.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان این‌که در حال حاضر ترافیک در جاده چالوس به سمت شمال هنوز وجود دارد، گفت: در محور کندوان به سبب بارش برف در حال حاضر ترافیک نیمه سنگینی برقرار است.

به گفته وی، در محور هراز در سه راهی بلده ترافیک پر حجمی وجود دارد ضمن آن‌که قسمت‌های مربوط به امامزاده هاشم و تونل تکاور جاده هراز نیز با ترافیک پر حجم دیده می‌شوند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور با نیمه سنگین خواندن ترافیک جاده چالوس کرج در پل زنگوله همچنین اظهار کرد: محور فیروزکوه از رودهن به دماوند ترافیک سنگینی دارد ضمن آن‌که محور قزوین رشت نیز محور پر تراکمی است. محور رشت قزوین هم در تونل منجیل ترافیک پر حجمی دارد.

وی خاطرنشان کرد: محور تهران قم و بالعکس در حال حاضر ترافیک پر حجمی دارد.

امانی در بیان استان‌های پرتردد از ابتدای طرح نوروزی تاکنون گفت: استان‌های مازندران، البرز، گیلان، فارس ، تهران و قم بیشترین استان‌های پرتردد در کشور بوده‌اند.

به گفته وی، محورهای پرتردد در ۲۴ ساعت قبل تاکنون نیز آزادراه تهران کرج و بالعکس، کرج قزوین، شیراز مرودشت و برعکس و قائم شهر ساری می باشند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور در پایان از مسافرین نوروزی که قصد سفر دارند خواست با توجه به سنگین بودن ترافیک در بعضی از مسیرها پیش از آغاز حرکت در تماس با سامانه گویای مرکز مدیریت راه‌های کشور با شماره ۱۴۱ و یا ارسال پیامک به شماره ۱۰۰۰۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند. همچنین وب پایگاه اینترنتی www.iran141.ir و شماره تلفن ۸۸۹۲۵۲۵۲ مسافرین را از آخرین وضعیت ترافیک در راه‌ها مطلع خواهد کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.