جاسوسی تلفن‌های هوشمند از کاربران

کاربران تلفن های همراه هوشمند آگاه نیستند که تلفن های آنها به راحتی بر زندگیشان نظارت و کنترل دارند و می توانند جزئیات آن را گزارش کنند.
کاربران تلفن های هوشمند نمی دانند تلفن همراهشان استفاده از فناوری GPS، وبگردی در اینترنت ، پیام ها، ایمیل ها و یادداشت های تقویمی تلفن همراهشان و به طور کلی هر آنچه که فرد از زمانی که بیدار می شود تا اینکه کجا آخرین عکس را با تلفن خود گرفته است، را می توانند گزارش کنند.
تلفن های همراه هر جا که می روید با شما هستند، هر آنکه شما می شناسید را می شناسند، می دانند چه مطالعه می کنید و می توانند در صورت لزوم همه را بعدا گزارش کند.
به گزارش خبرگزاری مهر،‌ این توانایی در بازجویی و تحقیقات فردی متهم به قتل مشخص شد.
پلیس در حال بررسی تلفن آیفون متهم به قتل جرارد بیدن کلی این موضوع را نشان داد: اگرچه متهم مدعی شده بود در زمان جنایت خواب بوده، اما بررسی تلفن هوشمند وی نشان داده بود که وی تلفنش را از شارژر خارج کرده و از آن برای ایجاد یک تماس تصویری در زمان مورد نظر استفاده کرده است.
رئیس شورای آزادی های مدنی کوئینزلند گفت: تلفن های هوشمند در واقع بخشی از جامعه نظارتی یکپارچه هستند که البته کاربران از آن بی اطلاع هستند.
به گفته وی مردم از قابلیت های تلفن های هوشمند در نظارت و کنترل زندگی شان بی اطلاع اند. ما به صورت چشم بسته و بی اطلاع وارد این وادی و وضعیت شده ایم.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.