جامعه اسلامی مهندسین برای تشکیل حزب فراگیر با موتلفه رایزنی نکرده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نبی حبیبی در نشست دبیران استان های حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا برای تشکیل حزب فراگیر اصولگرایان توسط جامعه اسلامی مهندسین با موتلفه اسلامی نیز رایزنی هایی شده است یا نه، گفت: هیچ رایزنی در این خصوص با موتلفه صورت نگرفته است و ما نیز نمی دانیم که جامعه اسلامی مهندسین چه منظوری از تشکیل این حزب دارد و تاکنون چه تدابیری اندیشیده است.

وی افزود: نه برای تشکل های سیاسی و نه برای مردم در مورد تشکیل حزب فراگیر اصولگرایان اطلاع رسانی نشده و ما نیز از این موضوع بی اطلاع هستیم و مقصود جامعه اسلامی مهندسین نیز مشخص نیست.
 

حبیبی همچنین در پاسخ به این سئوال که آیا بین احزاب و تشکل ها برای ائتلاف در انتخابات به خصوص احزاب جبهه پیروان خط امام و رهبری رایزنی هایی صورت گرفته است، تصریح کرد: هیچ بحث و تبادل نظری بین تشکل های سیاسی برای انتخابات انجام نشده اما پیش بینی ما این است که ضمن اینکه گروه های مختلف جداگانه برای انتخابات آماده می شوند بحث هایی پیرامون ائتلاف و رهبر صورت بگیرد.
 

به گزارش خبرگزاری مهر محمد رضاباهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در دهمین کنگره این تشکل از تشکیل حزب فراگیر اصولگرایان تا قبل از برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری خبر داده بود.
 

 ولی زاده عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین نیز در گفتگو با مهر اعلام کرده بود که با بسیاری از احزاب و شخصیت های سیاسی اصولگرا برای تشکیل حزب فراگیر رایزنی هایی کرده ایم که طبق پیش بینی های انجام شده حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد از اصولگرایان را تحت پوشش این حزب درخواهیم آورد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.