جای خالی تیم‌هایی که بودند و دیگر نیستند!

۹ م دیماه ،

؛ لیگ برتر فوتبال در کشور ما جایگاهی است برای رقابت تیم هایی که به نوعی در سطح فوتبال کشور از بقیه بهتر عمل کرده اند. هرساله فضای رقابتی در لیگ دسته اول کشور حضور دارد تا بهترین ها بتوانند خود را به لیگ برتر برسانند.

در دوره های مختلف لیگ برتر تیم هایی حضور داشته اند که برخی از آنها در حال حاضر وجود ندارند و جای خالی بسیاری از آنها در لیگ احساس می شود.

در حال حاضر، ۱۸ تیم در لیگ برتر وجود دارند؛ تیم های استقلال، سپاهان، فولاد، ملوان، تراکتورسازی تبریز، راه آهن، سایپا، مس، نفت تهران، فجر سپاسی شیراز، صبای قم، داماش گیلان، پرسپولیس، پیکان، آلومینیوم، ذوب آهن، صنعت نفت آبادان و گهر دورود تیم هایی می باشند که در این دوره لیگ برتر حضور دارند.

در اینجا می خواهیم به صورت دوره ای نگاهی به ادوار مختلف لیگ برتر بیندازیم و نامی از تیم هایی ببریم که رد پایشان در آن دوره باقی مانده است.

در اولین دوره از لیگ برتر تیم هایی مثل پاس تهران، ابومسلم مشهد، برق شیراز و استقلال رشت در لیگ برتر حضور داشتند که در حال حاضر دیده نمی شود.

در دومین دوره از لیگ برتر، پاس تهران، برق شیراز، استقلال اهواز و ابومسلم تیم هایی بودند که در حال حاضر در لیگ نیستند.

در سومین دوره از لیگ، تیم های پاس تهران، استقلال اهواز، ابومسلم مشهد، برق شیراز و شموشک نوشهر بودند. در این دوره پاس تهران با سرمربیگری مجید جلالی موفق شد به رتبه اول جدول دست پیدا کند.

در چهارمین دوره از لیگ برتر، تیم های استقلال اهواز، پاس تهران، ابومسلم، برق شیراز و شموشک نوشهر حضور دارند که در حال حاضر شاهد آنها نیستیم.

در پنجمین دوره از لیگ برتر تیم های پاس تهران، ابومسلم، استقلال اهواز، برق شیراز، شموشک نوشهر و شهید قندی یزد، چنین تیم هایی بودند.

در ششمین دوره از لیگ برتر، تیم های استقلال اهواز، ابومسلم، پاس تهران و برق شیراز تیم هایی بودند که در لیگ برتر حضور داشتند و الان نیستند.

نمونه چنین تیم هایی در لیگ برتر هفتم، تیم های ابومسلم، پاس همدان، برق شیراز، استقلال اهواز و شیرین فراز کرمانشاه بودند.

در هشتمین دوره لیگ برتر نیز تیم های پاس همدان، استقلال اهواز، ابومسلم، پیام مشهد و برق شیراز در لیگ بودند که اکنون نیستند .

در نهمین دوره از لیگ برتر نیز تیم های استیل آذین تهران، شاهین بوشهر، پاس همدان، ابومسلم مشهد و استقلال اهواز در لیگ برتر حضور داشتند که در حال حاضر نیستند.

تیم های شهرداری تبریز، شاهین بوشهر، پاس همدان و استیل آذین در دهمین دوره از لیگ برتر بودند و اکنون در لیگ حضور ندارند.

در یازدهمین دوره لیگ برتر نیز تیم های شهرداری تبریز، شاهین بوشهر و مس سرچشمه حضور داشتند که در حال حاضر در لیگ برتر حضور ندارند و فصل قبل از لیگ برتر سقوط کردند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.