جایگاه نظام جمهوری اسلامی دشمنان را ازفکر تعرض به ایران بازداشته است

به گزارش ایرنا، حبیب‌الله سیاری روز چهارشنبه درمحفل انس با قرآن کریم درمهدیه منطقه دوم نیروی دریایی ارتش در بوشهر افزود: رزمندگان با حضور درهمه عرصه‌ها توان ایران اسلامی ایران را چند برابر کرده‌اند و این امر باعث هراس و عقب نشینی دشمنان شده است.

وی اظهارداشت: نقش منطقه دوم نیروی دریایی ارتش دردریا و هشت سال دفاع مقدس نقشی بارز و مهم است و این نیرو توانمندی خود را درعرصه‌های گوناگون به اثبات رسانده است و صیانت از مرزهای دریایی و آبراه‌های بین المللی نشان از توانمندی منطقه دوم نیروی دریایی ارتش است.

سیاری بیان کرد: اگر امروز دشمنان در عرصه جنگ نرم و جنگ اقتصادی وارد میدان شده‌اند باز هم کور خوانده‌اند و در این عرصه‌ها هم شکست خواهند خورد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در این نشست گفت: نیروی دریایی ارتش نیرویی راهبردی، علمی، ولایی، قرآنی و جهادی است و این نیرو درافق بالای نظامی نقش تعیین کننده‌ای درعرصه جهانی دارد و بر مبنای دانایی و بنیان علمی در دو بخش سخت افزار و نرم افزار با توانمندی بالا به پیش می‌رود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: نیروی دریایی ارتش با روحیه ولایت مداری فصل نوینی در تاریخ این نیرو در جهان و تاریخ اسلام رقم می‌زند و وجود شخصیت‌های قرآنی در خانواده نیروی دریایی نعمت بزرگ این نیرو است. ک/۲

۷۲۰۹/۵۳۹ / ۶۷۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۶۳۷۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.