جایگزینی شبکه ضدایرانی *به جای شبکه های هاتبرد

پس از آنکه پخش ماهواره‌ای ۱۹ شبکه تلویزیونی و رادیویی ایران از روی ماهواره هاتبرد قطع شد، شبکه تلویزیونی جدیدی که مخالفت با نظام ایران را در دستور کار قرار دارد، از لندن روی آنتن خواهد رفت.
ممتازنیوز : شبکه خبری راشاتودی خبر داد یک شبکه تلویزیونی جدید که قرار است صدای مخالفان نظام ایران باشد از لندن روی آنتن خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، هدف از راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی که «رها تی‌وی» نام گرفته است، انعکاس دادن صدای مخالفان نظام ایران عنوان شده است.

این اقدام یک هفته پس از آن صورت می‌گیرد که شرکت‌ ماهواره‌ای یوتلست پخش ماهواره‌ای ۱۹ شبکه تلویزیونی و رادیویی جمهوری اسلامی ایران را روی ماهواره هاتبرد قطع کرد.

امیر حسین جهانشاهی، موسس این شبکه تلویزیونی در گفتگو با این شبکه خبری گفت امیدوار است «انگلیس که خواهان *به زانو درآوردن نظام ایران است» از شبکه تلویزیونی رها که تغییر سیاسی در ایران را در دستور کار دارد، حمایت کند.

راشاتودی افزود: پس از آنکه انگلیس *به شبکه خبری انگلیسی زبان پرس‌تی‌وی اجازه فعالیت در خاک این کشور را نداد، عده‌ای این سوال را مطرح می‌کنند که آیا صدور مجوز فعالیت برای «رها تی‌وی» *به منزله «برخورد سلیقه‌ای» با حق آزادی بیان نیست؟

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۵ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , شبکه تلوزیونی, شبکه ماهواره ای, ماهواره, ماهواره هانبرد, هاتبرد


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.