جایگزین فریدون جیرانی مشخص شد / گبرلو مجری، خزاعی تهیه‌کننده

به گزارش خبرآنلاین، در حالی که جمعه شب آخرین برنامه «هفت» با اجرای فریدون جیرانی پخش می‌شود، مجری و تهیه‌کننده جدید این برنامه مشخص شدند. 

هفته گذشته اخباری مبنی بر رفتن فریدون جیرانی از برنامه «هفت» و تعطیلی این برنامه به مدت یک ماه منتشر شد.

فضل‌الله شریعت‌پناهی مدیر اجتماعی شبکه سه با اشاره به بیانیه ۲۱ رسانه و انتقاد به اجرای جیرانی، گفت: «جیرانی نیز نقطه نظراتی را در زمینه این بیانیه عنوان کرد، که این نظرات کاملا شخصی بوده و بدون اطلاع ما اقدام به این کار کردند و آقای ضرغامی نیز به جیرانی تذکر داده بود.» 

 

وی با اشاره به اظهارات جیرانی پیرامون بحث دولتی شدن سینما و اعلام جهت‌گیری برنامه «هفت» مقابل این جریان و حمایت از واگذاری سینما به صنوف واقعی گفت: «برنامه «هفت» منتسب به جریان و گروه خاصی نیست و اعلام مجری برنامه در زمینه حمایت از این جریان اشتباه بوده است.»
 

بعد از این انتقادات، فریدون جیرانی در مصاحبه با برخی رسانه‌ها اعلام کرد رفتن او از برنامه «هفت» به دلیل ساخت سریال است و هیچ تذکری هم از سوی ضرغامی به وی داده نشده. اما مسعود فراستی منتقد این برنامه در گفتگو با خبرآنلاین اعلام کرد به خاطر دو برنامه آخر انتقادات زیادی به فریدون جیرانی گرفته شد. (اینجا)
 

همچنین در هفته گذشته چند گزینه‌ احتمالی جایگزین فریدون جیرانی برای اجرای برنامه «هفت» اعلام شد. محمد خزاعی و نادر طالب‌زاده دو گزینه اجرای بودند که هر کدام این خبر را تکذیب کردند.

 

بالاخره گزینه نهایی اجرای برنامه «هفت» بعد از یک هفته مشخص شد و محمود گبرلو منتقد و روزنامه‌نگار جایگزین فریدون جیرانی شد.

 

گبرلو در اجرای جلسات سینمایی سابقه دارد و آخرین کار وی در این زمینه اجرای جلسات نقد و بررسی نشست‌های رسانه‌ای فیلم فجر سال گذشته بود.

 

دبیری بخش های فرهنگی و هنری چند روزنامه و خبرگزاری و سردبیری چند مجله فرهنگی از فعالیت‌های دیگر محمود گبرلوست.

 

 محمد خزاعی تهیه‌کننده جدید برنامه «هفت» است. او سابقه دبیری جشنواره‌های مختلف چون سی‌امین جشنواره فیلم فجر و جشنواره فیلم مقاومت را دارد.

۵۸۲۴۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.