جبار قوچان نژاد: خانواده صمد اکبری که گناهی نکرده اند که…. / سکه های پرتاب شده لپ تاپ آنالیزور را شکست

۲۷م آذر ،

دیدار تیم های میزان خراسان و شهرداری ارومیه در هفته اول دور برگشت در ارومیه با حواشی خاصی همراه بوده است.

جبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال میزان خارسان در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اظهار داشت: ارومیه به عنوان یکی از قطب های والیبال ایران محسوب می گردد اما متأسفانه در بازی شب قبل تماشاگران ارومی بسیار غیراخلاقی مقابل ما رفتار کردند فحاشی آنها در طول دیدار غیرقابل باور بود من به عنوان یک سرمربی تا به حال در ایران در طول چند سال حضورم در والیبال تا به این حد فحش و حرف رکیک از سوی تماشاچیان نشنیده بودم.

وی گفت: پرتاب سکه ازسوی هواداران ارومی به داخل زمین یکی دیگر از حرکات خطرناک انجام شده در بازی شب قبل بود به طوری که یکی از آنها به لپ تاپ مومنی مقدم برخورد کرد و سبب شکسته شدن آن شد سوال من از تماشاگران ارومی این است که اگر این سکه ها به چشم فردی برخورد می کرد و سبب کور شدن وی می شد تکلیف چه بود؟

وی یادآور شد: من از مأموران نیروی انتظامی ارومیه کمال تشکر را دارم زیرا آنها ما را تا رختکن و سپس به طرف اتوبوس مخصوص بازیکنان منتقل کردند معلوم نبود اگر مأموران نیروی انتظامی در سالن نبودند چه بلایی برسر ما می آمد؟

وی یادآور شد: تماشاگران حاضر در سالن خانواده های بازیکنان را مورد فحاشی قرار دادند من نمی دانم خانواده صمد اکبری که گناهی نداشتند متأسفانه در چنین شرایطی حتی یکی از پیشکسوتان ارومیه در حین بازی اقدام به ایجاد آرامش در میان تماشاگران و در سالن غدیر نکرد.

وی در خصوص بازی گفت: ما ست های اول و دوم آغاز خوبی نداشتیم اما از ست سوم با تغییراتی که در زمین ایجاد کردیم موفق به غلبه بر حریف شدیم آنها در زدن سرویس بسیار موفق عمل کردند تیم ارومیه از همان ابتدای بازی نشان داد که زورش به ما نمی رسد ولی متأسفانه اشتباهات شاگردانم سبب شد تا نتیجه ست های اول، دوم و پنجم را به آنهاواگذار کنیم.

وی تصریح کرد: به هیچ عنوان نمی خواهم عامل باخت تیم را در هفته اول دور برگشت به قضاوت ارتباط دهم ولی در ست های چهارم و پنجم داور تحت شرایط جو حاکم سوت زد و از ۲ خطا در ست پنجم چشم پوشی کرد با وجود چنین وضعیتی از داوری راضی هستم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.