جبهه مردمی اصلاحات ۳ گزینه اصولگرا و ۲ گزینه اصلاح طلب برای انتخابات دارد

محمد زارع فومنی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه جبهه مردمی اصلاحات در مورد ۵ گزینه احتمالی ریاست جمهوری رایزنی هایی داشته است، گفت: بعد از نظر سنجی در مجمع عمومی و شورای راهبردی جبهه مردمی اصلاحات یکی از این ۵ نفر به عنوان کاندیدای این جبهه معرفی خواهد شد.

وی خاتمی و عارف را دو گزینه مطرح در جبهه مردمی اصلاحات دانست و گفت:  اصولگرایانی که بارها در اظهارات و دیدارهایشان از اصلاح طلبی دفاع و حمایت کرده و میانه رو هستند، از جمله سه گزینه دیگر مطرح ما هستند؛ البته اولویت با کاندیدای اصلاح طلب است.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات، با بیان اینکه با روش اعتدال و میانه روی در انتخابات حضور پیدا می کنیم، گفت: دیدارهای انتخاباتی ما بعد از انتخابات مجلس آغاز شده و به نتایج خوبی نیز دست یافته ایم و زمینه برای یک حضور موفق و پر قدرت آماده است.

وی افزود: تاکنون با چهره هایی همچون خاتمی، هاشمی، عبدالله نوری و شخصیت های دیگر دیدار داشته ایم که فعلا نمی توانیم در مورد آنان اطلاع رسانی کنیم.

فومنی با اشاره به ویژگی های جبهه مردمی اصلاحات در مقایسه با دیگر گروههای سیاسی، گفت: شاخص این جبهه آن است که دنبال گروه گرایی نیست و تمام مجموعه ها و تفکرات مختلف اصلاح طلبی را در بر می گیرد.

 وی افزود: جبهه مردمی اصلاحات تا حدی پیش رفته است که تمام نیروهای معتدل و میانه اصلاحات را با خود همراه ساخته و با جنبه های اعتدال وارد انتخابات خواهد شد و حتما آراء خوبی را کسب خواهد کرد.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات، با بیان اینکه مردم از جریان اصولگرایی بریده اند ، ابراز عقیده کرد: بدلیل اختلافات داخلی میان اصولگرایان مردم دیگر از آنان خسته شده اند؛ بنابراین فرصتی برای اصلاح طلبان به وجود آمده که نظر مردم را کسب کنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.