جدال اصلی در میانه میدان است

۱۳م آذر ،

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیسی‌ها باید حواسشان نسبت به بازی با تراکتور سازی جمع باشد چرا که این تیم تبریزی می تواند برای سرخپوشان خطر ساز شود.

سعید عزیزیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: پرسپولیس با نتایج خوبی که مقابل حریفانش در هفته های اخیر به دست آورد به روند خوبی در فصل قبل داشت به تدریج می رسد.

عزیزیان درادامه اظهار داشت: سرخپوشان هافبک های تخصصی کم دارد و در بازی قبل با ملوان ۵ فورواد در زمین بودند و فقط تقی زاده در خط هافبک قرار داشت برخلاف تیم پرسپولیس، تراکتورسازان در میانه میدان است.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس ها بتوانند بر خط میانی تسلط پیدا کنند و اجازه بازی سازی به هافبکهای تراکتور سازی را ندهند توانایی غلبه بر حریفشان راخواهند داشت.

وی در خصوص عملکرد دروازه بان پرسپولیس گفت: شهاب گدان ۱۲ هفته روی نیمکت بود به خاطر همین در دو بازی اخیر نتوانست عملکرد خوبی در داخل دروازه داشته باشد .اگر مانوئل ژوزه از وی بیشتر در ترکیب پرسپولیس استفاده کند به طور حتم وی می تواند روحیه از دست رفته اش را باز یابد در بهتر توپ های حریف را دفع کند.

عزیزیان دربارهٔ افتتاح دانشگاه علمی کاربردی پرسپولیس گفت: رویانیان به جای اقدامات جمعی برای باشگاه پرسپولیس بهتر است به وضعیت تیم پرسپولیس برسد هواداران پرسپولیس دوست دارند که تیمشان هر چه سریعتر به صدر جدول نزدیک شود.

وی دربارهٔ جذب بازیکنان تازه از سوی مسئولان پرسپولیس گفت: پرسپولیس نیازمند چند هافبک دفاعی و همجومی است چرا که در این خط ضعف دارد. هم اکنون فقط نوری هافبک خلاق پرسپولیس است که توانایی دادن پاس های عمقی را دارد.

عزیزیان در خصوص شانس قهرمانی نیم فصل بین دو تیم فوتبال استقلال و سپاهان گفت: به نظرم شانس استقلال نسبت به سپاهان برای قهرمانی در نیم فصل اول بیشتر است به نظرم باید قهرمان نیم فصل جام و سهمیه باشگاههای آسیا نمیدهند بلکه قهرمانی در پایان بازیهای لیگ برتر مهم است.

گفتنی است: دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و تراکتور سازی در هفته هفدهم لیگ برتر فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.