جدایی زاید از پرسپولیس رسمی شد

۱۳م آذر ،

  برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مخصوصا محمد رویانیان علاقه زیادی دارد تا ایمون زاید از تصمیم خود مبنی بر ترک پرسپولیس صرف نظر کند، اما این مهاجم قرمز پوشان تصمیم نهایی خود را گرفته است.

شب قبل زاید با کمک شیرینی، سرپرست پرسپولیس تلفنی با رویانیان به مدت ۱۵ دقیقه از میلان ایتالیا تماس تلفنی گرفت و با مدیرعامل در مورد جدایی اش به توافق رسید.

مدیر عامل قرمز پوشان سعی داشت زاید را برای ماندنش در پرسپولیس راضی کند، اما با جواب منفی مهاجم لیبیایی خود مواجه شد و زاید اعلام کرد بنا به دلایلی قصد ندارد کار خود را در پرسپولیس دنبال کند.

وی حتی رسما با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش فارس، پس از مکاتبات تلفنی رویانیان و زاید مقرر شد که مهاجم لیبیایی پرسپولیس تا شنبه در ایران بماند. اما با توجه به اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس توانستند فقط تا پنج شنبه ویزای زاید را تمدید کنند و این بازیکن برای رفع بخشی از مشکلات همسرش باید پنجشنبه ایران را ترک کند مقرر گردید پس از بازگشت رویانیان به ایران زاید دوباره به ایران سفر کند و پس از توافقات نهایی که به صورت تلفنی انجام شده فسخ قرارداد خود را امضا و سپس به کشورش بازگردد.

ایمون زاید شب قبل نیز با دوربین تلویزیونی برنامه ۹۰ قبل از ترک ایران خاطرات خود را از دربی هفتاد و چهارم برای بازیکنان پرسپولیس تشریح کرد. وی از خاطرات خود قبل از دربی در زمانی که وارد زمین شد و بعد از دربی هفتاد و چهارم صحبت‌های را به زبان آورده که در نوع خود بسیار جالب است. زاید پنج شنبه ایران را ترک خواهد کرد.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.