جدایی طارمی از پرسپولیس به دلیل اختلافات با منشا

خبر جدایی طارمی از پرسپولیس که به دلیل اخلافات او با منشا به گوش میرسد پس از بازی با سیاه جامگان جدی تر شده و مسئولین باشگاه پرسپولیس می گویند طارمی نمی تواند هروقت دلش خواست برود.

جدایی طارمی از پرسپولیس

این روز ها شایعه ناراحتی گادوین منشا از اینکه در ترکیب ثابت نیست و موضوع تست های دوپینگ پی در پی از وی و همچنین پاس ندادن های بازیکنان به منشا باعث شده تحولات بزرگی سر راه پرسپولیس قرار بگیرد.

جدایی طارمی از پرسپولیس

شنیده ها حاکیست که مهدی طارمی حسابی از فحاشی سکو ها شاکی است و شب گذشته وقتی در یک صحنه می توانست به منشا پاس بدهد و با بی دقتی توپ را از دست داد و مورد اعتراض تماشاگران قرار گرفت، همین موضوع علت درخواست جدایی طارمی از پرسپولیس است

راز موفقت پرسپولیس فصل گذشته همدلی بین بازیکنان بود و این موضوع در فصل جاری به نقطه ضعف پرسپولیس تبدیل شده است.

مهدی طارمی بعد از اتفاق شب گذشته تصمیم دارد از پرسپولیس جدا شود و برانکو و باشگاه پرسپولیس نیز در این باره بی میل نیستند چرا که شرط حضور منشا در پرسپولیس حضور در ترکیب ثابت بوده است و به وی گفته شده بود که طارمی از پرسپولیس رفتنی است و مقصد وی در نیم فصل یک تیم اروپایی خواهد بود.

بحران اخیر می تواند در دیدار پرسپولیس و الاهلی تاثیر مهمی بگذارد مگر اینکه در جلسه بازیکنان با برانکو و باشگاه موضوع به نوع دیگری فیصله یابد.

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.