جدیت در اتمام پروژه‌های مهر ماندگار کردستان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کردستان به اولویت‌های کاری این اداره کل در امسال اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های مهر ماندگار و راه‌های روستایی از اولویت‌های کاری این اداره‌کل بوده که با جدیت هر چه تمام‌تر دنبال می‌شود.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، محمدصادق وجدی افزود: مدیر باید برنامه‌ای عمل کند که این مهم در تحقق اهداف سازمان نقش بسزایی دارد.
وی در ادامه به تاثیر شاخص‌های اقتصادی در بخش مسکن و حمل‌و نقل اشاره کرد و بیان داشت: طبق محاسبات انجام شده در کشور بخش مسکن ۳۰ درصد و بخش حمل و نقل نیز ۱۲ درصد در شاخص‌های اقتصادی تاثیر‌گذار هستند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه از هزینه‌های بالای تأسیسات زیربنایی همچون آب و برق و عدم همکاری مسئولان این دستگاه‌ها در استان را به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات حوزه مسکن مهر عنوان کرد و خواستار رفع این مشکل در آینده نزدیک شد.
مهندس وجدی گفت: متاسفانه با توجه به گستردگی کار در سازمان ادغام شدن مسکن و شهرسازی و راه و ترابری نیازمند جذب نیرو هستیم که بارها درخواست جذب ۹۷ نفر نیرو را برای اداره کل راه و شهرسازی اعلام کرده‌ایم ولی تاکنون هیچ پاسخی دریافت نگرفتیم و این کمبود نیر در حوزه نظارت این اداره کل را با مشکلاتی مواجه کرده است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.