جدیدترین قیمت خودروهای پر طرفدار

۱۰م آذر ،

جدیدترین قیمت خودروهای پر طرفدار

در هفته‌ای که گذشت قیمت بیشتر خودروهای پرتیراژ داخلی کاهش یافت. در این میان خریداران نیز به امید کاهش بیشتر قیمت‌ها از خرید خودرو اجتناب می‌کنند.

به گزارش «عصرخودرو» ، در این هفته در محصولات گروه خودروسازی سایپا خودروی سایپا ۱۱۱ به قیمت حدود ۱۳ میلیون تومان عرضه می‌شد. این در حالی است که قیمت رسمی این خودرو ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان تعیین شده است.
قیمت سایپا SL 131 نیز با کاهش قابل توجهی به حدود ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و SX 131 نیز به حدود ۱۳ میلیون تومان ‌رسید. البته قیمت رسمی SL 131 معادل ۱۱ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان و SX 131 نیز ۱۱ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان تعیین شده است.
در این هفته قیمت تیبا نیز به حدود ۱۵ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان کاهش یافت. البته قیمت رسمی این خودرو اندکی کمتر و ۱۵ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان است. تندر۹۰ مدل E2 پارس خودرو نیز به قیمت حدود ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد. البته قیمت رسمی این خودرو ۲۱ میلیون و ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.
قیمت مگان ۲۰۰۰ اتومات نیز به حدود ۵۹ میلیون تومان رسید. البته قیمت رسمی این خودرو ۴۴ میلیون و ۶۶۰ هزار تومان است. ماکسیما نیز در حالی به قیمت حدود ۸۸ میلیون تومان عرضه می‌شد که قیمت رسمی این خودرو ۶۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
در هفته قبل در گروه محصولات ایران خودرو نیز خودروی پژو ۲۰۶ در نمایندگی‌های فروش موجود نبود. قیمت پژو ۲۰۶ صندوق‌دار نیز کاهش یافته و در مدل V9 آن به حدود ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و مدل V8 نیز حدود ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. این در حالی است که قیمت رسمی مدل V9 حدود ۲۶ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و مدل V8 نیز ۲۲ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان تعیین شده است.
روند کاهشی قیمت تندر ۹۰ ایران خودرو نیز ادامه یافته و در مدل E1 آن به حدود ۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و مدل E2 نیز ۲۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید. این در حالی است که قیمت رسمی تندر ۹۰ E1 ایران خودرو معادل ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و مدل E2 نیز ۲۱ میلیون تومان تعیین شده است.
در این هفته پژو ۴۰۵ نیز به قیمت حدود ۱۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد. البته قیمت مصوب این خودرو ۱۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان تعیین شده است. قیمت پژو پارس سال نیز با کاهش قابل توجهی به حدود ۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. البته قیمت رسمی این خودرو حدود ۲۳ میلیون تومان است.
سمند EF7 در حالی به قیمت حدود ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد که قیمت رسمی این خودرو حدود ۲۱ میلیون تومان است.
گفتنی است که قیمت‌های یاد شده نسبی بوده و با توجه به نوسان عرضه از سوی خودروسازان و بعضی ضعف‌های نظارتی، این قیمت‌ها با درصدی از نوسان و تفاوت در نمایندگی‌های فروش مختلف همراه است.

جمعه ۱۰ آذر   ۱۰:۴۵

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.