جدیدترین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار

بازار سکه، طلا و ارز نخستین روز هفته جاری را با قیمت های جدیدی به پایان برد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به هشت میلیون تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۷۸۹ هزار و ۹۶۸ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل هفت میلیون و ۷۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه ۴ میلیون ۴تومان، ربع سکه دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۹۰ هزار تومان است.
همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۷۳۱ دلار رسیده است.

آخرین نرخ‌ها از بازار ارز

در جریان معاملات امروز بازار ارز، نرخ خرید و فروش دلار و یورو به ترتیب ۱۵۰ و ۲۵۰ تومان افزایش قیمت داشته است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، امروز (شنبه) صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را معادل ۱۸ هزار و ۶۰۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان نیز می‌فروشند که در مقایسه با آخرین روز معاملات بازار ارز در هفته گذشته (پنج‌شنبه) نرخ خرید و فروش دلار به ترتیب ۱۵۰ و ۲۵۰ تومان افزایش یافته است.

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را به قیمت ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۰ هزار و ۶۰۰ تومان می‌فروشند که نسبت به آخرین روز معاملات بازار ارز در هفته گذشته (پنج‌شنبه) نرخ خرید و فروش یورو نیز به ترتیب ۱۵۰ و ۲۵۰ تومان با افزایش قیمت همراه شده است.

علاوه براین، امروز بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را معادل ۱۸ هزار تومان و هر یورو را به قیمت ۲۰ هزار تومان می‌خرند که در مقایسه با آخرین روز معاملات بازار ارز در هفته گذشته (پنج‌شنبه) نرخ خرید دلار در بانک‌ها افزایش یافته و نرخ خرید یورو در بانک‌ها نیز تغییری نکرده است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.