جدیدترین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار

در حالی که قیمت دلار و یورو امروز نسبت به روز گذشته با کاهش همراه بود و معاملات دلار در بازار رسمی ارز به ۱۵ هزار و ۳۸۰ تومان رسید اما قیمت انواع سکه با اندکی افزایش نسبت به اوایل هفته همراه شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (سه‌شنبه) به پنج میلیون و ۷۶۵ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۵۸۸ هزار و ۲۰۵ تومان قیمت دارد.

طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۸۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۶۰۳ دلار رسیده است.

اما در حالی که روز گذشته قیمت فروش هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی ۱۵ هزار و ۵۵۰ تومان اعلام شده بود، معاملات دلار در بازار رسمی ارز، امروز به ۱۵ هزار و ۳۸۰ تومان رسیده است.

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نرخ خرید دلار را نیز ۱۵ هزار و ۲۸۰ تومان اعلام کرده‌اند. همچنین هر یورو در این صرافی‌ها امروز با قیمت ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته شده و ۱۶ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری می‌شود. بانک‌ها نیز امروز هر دلار آمریکا را در حدود ۱۵ هزار تومان و هر یورو را ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان از مردم می‌خرند.

بر همین اساس، ارز مسافرتی نیز با احتساب کارمزد بانک مرکزی و بانک عامل رقمی در حدود ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان و کماکان گران‌تر از بازار آزاد است.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.