جریان اصلاحات به یک بن بست استراتژیک رسیده است

شنبه ۱۳م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: جریان اصلاحات به یک بن بست استراتژیک رسیده و در اتخاذ راهبرد صحیح دچار تشتت شده که سبب آن هم لجام گسیختگی سران این جریان است.

مجتبی ثابتی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به اقدامات اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هم اکنون جریان اصلاحات به  یک بن بست استراتژیک رسیده  و در اتخاذ راهبرد صحیح  دچار تشتت شده که سبب آن هم لجام گسیختگی سران این جریان است.

وی درباره برخی از سران که در جریان حوادث سال ۸۸ سکوت اختیار کردند، افزود: در برهه حساس فتنه ۸۸، رهبران فتنه با سکوت خود خود دل مردم را به درد آورده که این عمل آنها غیر قابل بخشش است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: اصلاح‌طلبان خود می‌دانند که از حمایت مردمی برخوردار نبوده لذا انجام برخی تحرکات در آستانه انتخابات برای  این است که نظام به آنها یک فرصت دیگر بدهد.

ثابتی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم ما نباید در شرایط حساس دچار احساسات شوند،  خاطر نشان کرد: دامن زدن به مسائل حساس جامعه، از سوی قشر دانشجویی خیانت تلقی گردیده و به طور قاطع پیگیر مجازات آنها خواهیم بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.